همه چیز درباره مدلینگ

سه شنبه 19 مرداد 1400
15:03
مهسا

اگر مدل هستید ، کار شما مدل سازی لباس هایی است که توسط طراحان و برند های مد ساخته شده است.

اگر کسی از شما بپرسد چه کار می کنید ، می گویید که در حال کار در زمینه مدلینگ هستم!

اگر دوست دارید چیزی را خلق کنید اما از یک اثر دیگر به عنوان الهام استفاده کرده اید ، می توانید بگویید که کار خود را بر اساس چیزی الگوبرداری کرده اید.

مدلینگ چیست؟

مدلینگ ، مد، و فشن مدلینگ به عمل نشان دادن انواع لباس ، زیبایی و آراستگی با استفاده از سوژه های انسانی یا شکل انسان است.

این نمایش ها ممکن است به عنوان نمایش مد زنده انجام شوند.

ممکن است از آنها عکس گرفته و روی بیلبوردها یا مجلات قرار داده شود (مثل مجله ووگ).

یا ممکن است به عنوان تبلیغات تجاری یا برنامه های تلویزیونی ضبط شوند.

مدلینگ بیش از چهار قرن وجود داشته است.

کتابهای حکاکی - که نشانگر مد قدیم ، خارجی و معاصر است - با اختراع چاپ در اواسط قرن پانزدهم در دسترس قرار گرفت.

در قرن هفدهم ، عروسک های چوبی با محبوب ترین سبک ها برای زنان ثروتمند در شهرهای بزرگ اروپا ارسال شدند تا آنها را به خرید سبک های محبوب ترغیب کنند.

خیاط ماری آنتوانتا تا پایان قرن هجدهم به نمایش این کار دست خود در این شیوه ادامه داد.

در آن زمان ، اولین مجلات مد ، با برجسته سازی خلاقیت برای درباریان سلطنتی ، ظاهر شد و صفحه مد یا تصویر اختصاص داده شده به نمایش آخرین حالت به وجود آمد.

در نهایت ، اصطلاح "بشقاب مد" ، هم تصویرسازی مد و هم زنی را توصیف می کند که ظاهراً لباس های شیک خریداری کرده است.

عکاسی مد اولین بار در سال 1840 شروع به کار کرد و در نهایت جایگزین خط کشی به عنوان روش غالب برای به تصویر کشیدن مدهای فعلی شد.

در دهه 1850 ، چارلز ورث استفاده از مدل های زنده را برای فروش لباس هنگامی که همسرش را تشویق به پوشیدن لباس های طراحی شده توسط خود نشان دادن آنها برای مشتریان خود کرد ، استفاده از مدل های زنده را رواج داد.

استفاده از مدل های زنده ادامه پیدا کرد و باند (یا "catwalk") در سال 1914 در نمایشگاه مد شیکاگو ظاهر شد.

این باند به مشتریان اجازه می داد تا لباس ها را بازرسی کنند در حالی که با عینک های شیک مد که از داغ ترین نام ها در مد طراحی شده اند ، سرگرم می شوند.

آژانس های مدلینگ (مشاغلی که تماس بین مدل ها ، طراحان و فروشندگان را تنظیم می کنند) وجود خود را مدیون نبوغ جان روبرت پاورز ، بازیگر بی کار آمریکایی در اوایل قرن بیستم هستند.

قدرتها متوجه شدند که با مطابقت مردان و زنان جذاب با عکاسان و شرکتهای تبلیغاتی می توان به سود دست یافت.

آژانس های مدلینگ مانند Elite ، Ford و John Casablancas هنوز بر دنیای مد غالب هستند. قرن بیستم همچنین شاهد ایجاد "سوپرمدل" بود - الگویی پردرآمد که نه تنها مدهای مورد نظر را به نمایش می گذارد ، بلکه شیوه زندگی حسادت آمیز را نیز به نمایش می گذارد.

تأثیر مدلینگ بسیار فراتر از دنیای مد است.

بسیاری استدلال می کنند که مدل های زن به عنوان مثال های خوبی برای دنبال کردن زنان عمل نمی کنند.

ظاهر نازک بسیاری از مدلها به عنوان عامل م disordersثر در اختلالات خوردن مانند بی اشتهایی عصبی و پرخوری قلمداد شده است.

منتقدان حملات تلخی را علیه ظاهر "هدر رفته" (اغلب با استفاده گسترده از مواد مخدر به دست آوردند) در اوایل دهه نود و در بدن کیت ماس ​​تجسم دادند.

مدلینگ مردانه به اندازه مدلینگ زنانه مورد مطالعه قرار نگرفته است.

تحقیقی که انجام شده نشان می دهد که در سه دهه اخیر ، با افزایش مد لباس های ورزشی برای مردان ، آمادگی جسمانی و سلامتی به ایده آل های مهمی برای بدن مردان تبدیل شده است.

بنابراین مدلهای مردانه با همان استانداردهای زیبایی و لاغری مطابقت ندارند که بر مدلینگ زن مسلط بوده است.


[ بازدید : 375 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

20 تم جشن تولد برای پسران

سه شنبه 5 مرداد 1400
13:34
مهسا

بیایید این را بپذیریم: مهمانی های تولد همه با موضوع و فعالیت های مهیجی است که باعث به یاد ماندنی شدن آنها می شود. چه با تزئینات مفصل بیرون بروید و چه چیزهای ساده و ساده را حفظ کنید ، مهمانی که مهمانی خود را برگزار می کنید (البته علاوه بر پسر یا دختر تولد) مهمترین چیز است. خوشبختانه ، این تم های جشن تولد برای پسران را در همه جبهه ها پوشش داده اید - و البته می تواند برای یک جشن تولد یک دختر نیز کار کند!

تم تولد پسرانه

تم تولد پسرانه و ایده های گرفتن یک جشن تولد جذاب و خاطر انگیز را در این مطلب خواهید دید که احتمالا این موارد را در هیچ وبسایت دیگری ندیده باشید.

این تم ها را در ایران فقط می توانید به وب سایت هایی سفارش دهید که شرایط پذیرفتن تم سفارشی مخصوص را دارند.

فروشگاه تم تولد ماهورا این شرایط را دارد و میتوانید از آن بهره بگیرید.


این مضامین برای هرگونه ولخرجی در حیاط خانه ، جشن های صمیمی خانوادگی یا اجتماعات هیجان انگیز برای همکلاسی ها بسیار مناسب است. بنابراین چه بخاطر یک موضوع فانتزی ، خلاقانه و شایسته اینستاگرام بانک را بشکنید و چه از آنچه در خانه دارید به راحتی پیدا کنید ، یکی از ایده های زیر برای جشن تولد برای پسران مطمئناً به شما در ایجاد یک موضوع خاص کمک می کند ، جشن تولد جادویی ، و به یاد ماندنی برای پسر کوچک (یا نه چندان کوچک!) شما که آماده آمیختن دوباره با دوستانتان است.

تم تولد پسرانه دانشمند دیوانه

اجازه دهید کنجکاوی بچه ها با این موضوع مهمانی عملی ، وحشیانه اجرا شود. با اختصاص دادن تیم به چرخش در ایستگاه های ایجاد لجن ، ساخت روبات و ایجاد آتشفشان ، به آنها اجازه دهید نوآوری خود را انجام دهند. برای تهیه یک موشک بطری برای یک مهمانی منفجره ، آنها را به خانه بفرستید.

تم تولد پسرانه دایناسور

اگر کودک شما درگیر همه چیزهای ماقبل تاریخ است ، بیش از چند روش کوچک اما تأثیرگذار وجود دارد که این موضوع مهمانی را درجه یک بالا ببرد. به دنبال برخی از دکورهای الهام گرفته از ژوراسیک ، یک میز غذای رنگارنگ و کامل با چیزهایی مانند لیوان های خاکی دایناسور (یام) ، و یک بالون بیانیه غول پیکر باشید که می گوید "ROAR"!

چلپ چلوپ در آب

سفر به سالن سینما بهترین است ، اما تماشای فیلم زیر ستاره ها؟ هیچ چیز بهتر نیست پتوها و بالشهای دلپذیری را تنظیم کنید ، حیاط خانه را با بالن های تاریک یا چراغ های بیسترو تزئین کنید و میان وعده هایی را در سطلهای ذرت بو داده شخصی بسپارید. سپس از یک پروژکتور و صفحه نمایش در فضای باز برای نمایش فیلمی استفاده کنید که همه از آن لذت ببرند.

تم تولد پسرانه بازی سنسور PARTY

بازی حسی فقط برای رشد کودک مفید نیست. همچنین یک تن سرگرم کننده است! اجازه دهید آنها کرم اصلاح را روی بازوها و دستان خود آزمایش کنند ، برای گنج پنهان و حشرات اسباب بازی در شن و ماسه حفاری کنند و حتی با خمیر بازی برای سرگرمی لمسی اشکال درست کنند. سپس آنها را با کیسه ای از علاقه مندی های مورد علاقه خود مانند شن و ماسه حرکتی ، پوسته پوسته ای و مینی بالاهای چرخان به خانه بفرستید.

درخشش پسر شما در تاریکی

مقداری رنگ صورت ، تی شرت های تیره و چوب های براق را برای بهترین بعد از مهمانی تاریک تهیه کنید.



[ بازدید : 379 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قد و وزن مدل ها چقد باید باشد؟

يکشنبه 3 مرداد 1400
11:43
مهسا

اندازه گیری ها و سایز بدنی بدن - مدل حرفه ای کلاسیک که هر مدل رویای آن را می بیند تقریباً همیشه به اندازه بدن مدل بستگی دارد. فقط چند مورد استثنا ، شاید از هر هزار مورد ، وجود دارد که به هر حال به دلیل ماهیت خاص خود ، این کار را انجام داده اند. همه سوپرمدل کیت ماس ​​را می شناسند. او همه چیز را با هم ترکیب می کند: یک نگاه خاص ، یک جذابیت خاص و همیشه به کار خود بسیار علاقه مند است. علاوه بر این ، او زندگی خصوصی بسیار جالبی را برای رسانه ها انجام می دهد و در نتیجه داستان درستی نیز دارد. همه ابعاد بدنی شامل قد و وزن یک مدل را می توانید از بیوگرافی او بخوانید! البته اگر قد و وزن مناسب برای خانم ها برای مدل شدن را می خواهید!

چرا ابعاد مدل برای مشاغل بسیار مهم است؟

چرا اندازه گیری ها و سایز های بدنی و قد و وزن برای مدل ها بسیار مهم است؟ همیشه باید تصور کنید که مدل های زیادی وجود دارد. مهم نیست که یک طراح در لندن ، پاریس ، هنگ کنگ ، کیپ تاون یا همچنین نیویورک و برلین حضور داشته باشد ، مجموعه های مد به اندازه خاصی کاهش می یابند ، مخصوصاً اگر برای فصل بعدی ساخته شده باشد و ابتدا نمایش داده شود به مشتریان در نمایشگاه های مد یا نمایشگاه ها با چند قطعه نمونه کار!

این قطعات جمع آوری (منظور لباس هایی است که دوخته و طراحی می شوند) شده معمولاً به اندازه استاندارد بریده می شوند ، این اندازه استاندارد مطابقت دارد با مد بالا به اندازه اندام با مدل های زن 178 سانتی متر و به طور معمول اندازه دور کمر 34 یا 34 ، 36 (اتحادیه اروپا). قد زنان نباید از 181 سانتی متر بیشتر باشد.

قد و وزن مناسب برای مدل های مرد!

برای مردان بسیار مهم است که بدن شما خیلی خوب آموزش ببیند و یک بدنساز خوب هم باشید! چه اتفاقی برای شما افتاده است؟ این کار برای مردان عادی سخت تر است که با شما ارتباط برقرار کنند. اندازه مدل های مرد باید حداقل 185 سانتی متر و حداکثر اندازه آن 195 سانتی متر باشد. وقتی مدل های زنانه از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنند ، بزرگترین تفاوت ها خیلی افراطی نیست. در یک نمایش مد ، همه مدل ها تقریباً به یک اندازه هستند و هیچ چیز باعث پرت شدن مد نمی شود.

ابعاد و اندازه ها در یک نگاه: ملی و بین المللی

قبل از پرداختن به جزئیات ، این "استانداردهای" عمومی 95٪ کل مشاغل مدلینگ است. هرچه به این ابعاد نزدیکتر باشید ، شرایط بهتر است - جدا از شخصیت.

زنان
اندازه بدن برای مد: 176 - 180 سانتی متر / بین المللی
اندازه بدن برای تبلیغات: 172 - 181 سانتی متر / آلمان
اندامی نازک ، معمولاً موهای بلند

مردان
اندازه بدن برای مد: 186 - 190 سانتی متر / بین المللی
اندازه بدن برای تبلیغات: 184 - 194 سانتی متر / آلمان
چهره ای باریک یا کمی اسپرت

پیش نیازهای مدلهای اندازه بزرگ

مدلهای Plus Size واقعا مرسوم ، مد روز هستند. بیشتر و بیشتر طراحان مد و مدیران هنری خلاق به زنان کمی بزرگ از نظر سایز بدنی در تبلیغات روی می آورند. تفاوت کمی بین مدل های اندازه بزرگ و مدل های انحنا وجود دارد. مدلهای اندازه اضافی (Plus Size Model) مدلهایی هستند که کمی بالاتر از اندازه مدلهای "طبیعی" هستند ، به عنوان مثال مدلهای پلاس سایز زنانی هستند که اندازه لباس آنها 38 یا 40 (EU) است. مدل های Plus Size می توانند کار بزرگی انجام دهند زیرا زنان بیشتری می توانند همانند مدل های مد بالا با آنها همذات پنداری کنند. به عنوان یک مدل اندازه اضافی ، بنابراین نه تنها می توانید برای مشتریان مد ، بلکه در تبلیغات نیز کار کنید. این باعث می شود فرصت های شغلی متنوع باشد و بنابراین شما می توانید به عنوان یک مدل اندازه بزرگ در صنعت درآمد خوبی کسب کنید. شما می خواهید یک مدل اندازه بزرگ باشید؟!

خودتان اندازه گیری کنید: باسن ، کمر و سینه را اندازه بگیرید

در اینجا تمام نکات مهم روی بدن را می بینید تا خودتان اندازه گیری کنید. اطمینان حاصل کنید که هنگام اندازه گیری کمترین لباس را می پوشید و هنگام اندازه گیری با خود صادق باشید!
مدل های انحنا: ابعاد و ساخت

مدل های انحنا در زنان با اندازه لباس بین 42 تا 44. همچنین اندازه فنجان بسیار بزرگتر است و می تواند تا یک جام G افزایش یابد. مدل های انحنا به اندازه مدل های Plus Size محبوبیت دارند ، زیرا بیشترین جذابیت را برای یک خانم معمولی دارند. یک زن متوسط ​​در اروپا دارای اندازه لباس 44 است ، به این معنی که حتی مدل های منحنی با اندازه لباس متوسط ​​42 تا 44 فقط به طور کلی متوسط ​​هستند. همچنین به عنوان مدل انحنا از کاربرد شما در آژانس مدل خود بسیار خوشحال هستیم.

مدلهای مردم

قسمت آخر بخش مدل مربوط به کسانی است که صفات بسیار خاصی دارند. موهای بسیار وحشی ، خال کوبی ، بهترین سنین و موارد دیگر. شما به عنوان یک مدل مردم ، عمدتا در بخش تبلیغات کار می کنید ، چه برای یک تبلیغ تجاری موسلی باشد و چه برای یک تشک راحت. مدل های افراد مطابق با ظاهر طبیعی افراد روزمره است. شما در دندان های خود یک شکاف خاص ، تعداد زیادی فر یا بینی مشهود و چشمگیر دارید. اگر می خواهید به عنوان مدل افراد کار کنید ، نباید در یک آژانس نمونه درخواست دهید بلکه در آژانس ویژه افراد درخواست دهید. تفاوت در چیست؟ آژانس های مردمی در تبلیغات نیز فعالیت می کنند ، تنها چیزی که کمتر به آن خدمت می کنند حوزه مد است. اما به عنوان حالت افراد می توانید در تبلیغات ، فروشگاه های آنلاین یا حتی مواد تبلیغاتی کلاسیک مانند بروشورهای تصویر و کاتالوگ ها شغل پیدا کنید.این مدل ها را می توان به عنوان مدل های ساختار شکن نیز شناخت!

برای اطلاعات کاملتر به زبان فارسی می توانید به صفحه قد و وزن مناسب مدلینگ مراجعه نمایید.



[ بازدید : 401 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین تم تولد برای بزرگسالان

سه شنبه 25 خرداد 1400
15:56
مهسا
بهترین تم تولد برای بزرگسالان

خب میرسیم به جشن تولد گرفتن اون هم برای بزرگسالان عزیز!

تم تولد بزرگسال برای آقایان و خانم ها با طرح بندی بسیار شیک و البته سر سنگین، قابلیت ست پذیری بالا با لباس های شما و همچنین دکوراسیون محیط منزل و ویلا ...

چرا تم تولد فقط باید برای کوچیک تر ها باشه و بزرگ ها خیری از این مراسم های شادی نبرند.

تو این مطلب میخوام بهتون یاد بدم که چه محصولاتی برای بزرگسالان خوبه و اگر میخوایم برای یک آقا یا یک خانم بالای 30 سال تولد بگیریم، چطور یک تزئین زیبا و با شکوه داشته باشیم که در عین حال سر سنگین مناسب اون سن و سال هم باشه.

با من همراه باشید.

اول اینکه خیلی مهمه که این جشن تولد فقط خانومانه برگذار میشه یا اینکه آقایان هم در این جشن حضور دارند!؟

بر اساس این موضوع دو دسته بندی در نظر می گیرم و تم های منتخب بزرگسال رو خدمتتون معرفی می کنم.

تم تولد بزرگسال برای تولد خانومانه

خب اولل بریم سراغ جشن هایی که همه مهمانان خانم هستند و دستمون توی انتخاب تم ها بیشتر از دسته بندی دیگه باز هستش.

نکته ای که توی انتخاب تم تولد بزرگسال بسیار حائز اهمیت هستش، سازگاری تم با

1. لباس ها

2. دیزاین و دکوراسیون

که خب باید سعی کنیم تو بازه های رنگی تم تولد رو انتخاب کنیم که همه لباس برای پوشیدن داشته باشند و هماهنگی با تم براشون دردسر نشه.

و از طرفی سراغ رنگ هایی هم نریم که نتونیم اصلا طبق اون ها دکوراسیون بچینیم؛ و ترجیحا بعضی از رنگ های تم بصورت پیشفرض تو محیط فراهم باشه.

مثلا برای جشن تولد های کنار استخر، بهتره که تم تولد های ساحلی با جزئیات فانتزی کمتر انتخاب بشه مثل تم تولد فلامینگو برای بزرگسالان که با تم فلامینگو دخترونه فرق میکنه.

خب با توجه به این موضوعات بریم تم معرفی کنیم:

1. تم تولد کرم/ زرشکی

اولین تم پیشنهادی من برای جشن تولد خانوم ها، ترکیب رنگی کرم و زرشکی هستش که اکثرا خانم ها به این رنگ ها لباس دارند و ترکیب اون ها هم بسیار شیک هستش.

بادکنک های زرشکی با پرده قهوه نمای بسیار با شکوهی به جشن تولد شما خواهند داد.

2. تم تولد سفید/ طلایی

دومین پیشنهاد من تم معروف سفید طلایی هستش که حتما باهاش آشنا هستید و میدونید که چقدر تم با شکوه و جذابیه.

دیگه لباس سفید که هیچ دغدغه ای برای خانم ها به حساب نمیاد و دیوار های سفید منزل هم کار دسکوراسیون رو برای شما بسیار راحت تر و کم هزینه تر میکنه.

3. تم تولد قرمز/ سفید

تم بعدی که بهتون پیشنهاد میکنم تم تولد سفید و قرمز هستش که این مورد هم ست کردنش با محیط و لباس ها بسیار سادس و خب تا حدی خاص تر از تم سفید طلاییه.

این مورد هم فقط به جشن های دخترانه و زنانه اختصاص پیدا می کنه.

برای دیزاین میتونید شکل خال خال رو کلا تو محیط استفاده کنید و یا اینکه کلا تم رو سفید در نظر بگیرید و با خرج کار قرمز توی لباس ها، بادکنک آرایی و تزئین میز استفاده کنید.

4. تم تولد صورتی/ نقره ای

خب این یه ترکیب فوق العاده جذابه که مگه میشه یک خانم نپسنده!

رنگ صورتی برای جشن تولد بزرگسالان خانم، شاید اولین رنگی بود که احتمالا اومد تو ذهنتون؛ این رنگ هم با سفید خیلی خوب میشه، هم با سرخ آبی و هم نقره ای که به نظرم خاص ترین ترکیب بندی صورتی با همین رنقره هستش.

رنگ نقره ای سر سنگینی خیلی خوبی رو به رنگ صورتی که بیشتر فانتزی هستش القا میکنه.

تم تولد برای بزرگسالان جشن خانم آقا

اما اگر مهمان آقا هم توی جشن تولد داشته باشیم دیگه باید با رنگ هایی مثل صورتی و بنفش خداحافظی کنیم.

اگر بخوایم به فکر رنگ لباس های آقایون هم باشیم، میتونیم با خیال راحت همون اول تم تولد مشکی طلایی رو انتخاب کنیم و خیالمون راحت بشه که بهترین تم برای یک جشن تولد راست کار هستش.

همون اول و بدون معطلی سعی کردم بهترین انتخاب رو خدمتتون بگم که دیگه تو تصمیم گیری اولویت بندی درستی داشته باشید اما خب میتونیم موارد دیگه رو هم تو این دسته بندی جشن تولد ها در نظر بگیریم.

تم تولد کراوات، تم تولد سیبیل، تم تولد موسیقی و تم تولد برند مرسدس بنز میتونه انتخاب های خوبی جشن تولدی با شکوه باشه که هم آقایون میتونن متناسب با تم لباس بپوشند و هم خانم ها ...

ترکیب رنگی مشکی و نقره ای، ترکیب رنگی مشکی و سفید، ترکیب رنگی قرمز/طلایی/مشکی انتخاب های دیگه ای هستند که میتونید برای این نوع جشن تولد انتخاب کنید.

امیدوارم از مطاعه این مطلب لذت برده باشید.


[ بازدید : 463 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اثرات عجیب جراحی زیبایی بینی که باید از قبل بدانید!

شنبه 22 خرداد 1400
9:47
مهسا

سلام ممکن است با انتخاب یک جراح تبحر به حداقل برسد. برای دستیابی به بهترین پیشرفت های ممکن در تنفس بینی و حس بویایی ، اطمینان حاصل کنید که با جراحان معتبر کار می کنید.


جراحی زیبایی بینی برای تغییر شکل ظاهری یا ترمیم ناهنجاری ها یا بهبود برخی از مشکلات تنفسی انجام می شود. به طور کلی ، این در گروه جراحی های ایمن است ، اما مانند همه انواع دیگر عمل ها ، اجتناب ناپذیر خود را دارد. به عنوان کاندیدای این جراحی ، ممکن است در مورد تغییرات تنفس ، چشایی ، بو ، صدا و لبخند ملاحظاتی داشته باشید. بیایید به برخی از این مسائل در زیر بپردازیم.

آیا جراحی زیبایی بینی بر تنفس تأثیر می گذارد؟

معمولاً تا یک سال تورم در داخل بینی شما وجود دارد. ماه های اول پس از جراحی ، ممکن است در تنفس مختصر مشکل داشته باشید اما با فروکش تورم ، تنفس شما به حالت طبیعی برمی گردد. اگر از مشکلات تنفسی رنج می برید و برای کمک به تنفس تحت عمل جراحی قرار گرفته اید ، اصلاح بینی شما می تواند تفاوت زیادی در توانایی تنفس شما ایجاد کند ، بنابراین توانایی تنفس شما به طور قابل توجهی بهبود می یابد.

آیا جراحی زیبایی بینی بر لبخند شما تأثیر می گذارد؟

بعد از جراحی زیبایی بینی ، چند مورد ممکن است رخ دهد که می تواند بر لبخند شما تأثیر بگذارد. اگر کار در قسمت پایین بینی یا پایین کلوملا (پل پوستی بین سوراخ های بینی) انجام شده باشد ، تورم در ناحیه می تواند روی لب تأثیر بگذارد و باعث شود که موقتاً کمی افت کند. اما با کاهش کلملا متورم ، لب به حالت طبیعی برمی گردد.


اگر این عمل با کار عظیمی روی بینی شما انجام شود ، ممکن است عضلات مسئول بالا کشیدن لب بالا به طور موقت ضعیف شوند و برای بازگشت لب به حالت اول به چند ماه زمان نیاز دارد. علاوه بر این ، اگر نوک بینی بالا باشد ، ممکن است در ظاهر لب بالایی شما بعد از جراحی بینی تأثیر بگذارد. همه این اثرات موقتی هستند ، هرچند که برای گذراندن دوره بهبودی و بازگشت به شرایط طبیعی کمی زمان لازم است.

آیا جراحی زیبایی بینی بر بو تأثیر می گذارد؟

بعد از جراحی ، با ایجاد تورم در بافت بینی ، حس بویایی کاهش می یابد. این می تواند جریان هوای شما را مسدود کرده و باعث از دست رفتن موقتی توانایی حس بویایی شود. همانطور که تورم پس از جراحی به تدریج فروکش می کند ، بوها و مزه ها دوباره مشخص می شوند. در برخی موارد نادر ، از دست دادن دائمی بویایی پس از جراحی بینی اتفاق افتاده است که بیشتر به تجربه جراح اشاره دارد. اگرچه خطر از دست دادن دائمی حس بویایی بسیار کم است ، اما بهترین راه برای به حداقل رساندن خطر انتخاب جراح باتجربه برای جراحی زیبایی بینی است. مهم است که بدانید در صورت ترمیم سپتوم انحرافی می توان حس بویایی شما را در واقع بهبود بخشید و می تواند حس بویایی شما را بهتر کند. بهبودی کامل حدود شش ماه تا یک سال طول می کشد.

آیا جراحی زیبایی بینی روی چشم تأثیر می گذارد؟

در بعضی از روزهای بعد از جراحی ، ممکن است به دلیل تورم و داروها ، دچار مه آلودگی سر یا تاری دید شوید. به دلیل بیهوشی ، بلافاصله بعد از جراحی یک وضعیت طبیعی است. کبودی اطراف بینی بلافاصله پس از عمل ظاهر می شود و ممکن است در اطراف چشم گسترده شود و اثر "چشم سیاه" ایجاد کند. این به این دلیل است که رگ های خونی در امتداد لبه مداری چشم گیر می کنند و ظاهر سیاه چشم را ایجاد می کنند. همچنین ممکن است در بعضی از قسمت های اطراف چشم دچار التهاب و تورم شوید. آنها پس از 10 روز ناپدید می شوند. با این حال ، ممکن است چند ماه طول بکشد تا کاملا از بین برود. بندرت احتمال دارد که جراح در حین عمل به اعصاب بینایی شما آسیب برساند اگرچه اگر جراح شما از تجربه کافی برخوردار باشد ، این مشکلات را نخواهید داشت.

آیا جراحی زیبایی بینی در آواز تأثیر دارد؟

این واقعیت است که بینی ما یک قسمت اصلی از تنفس است. سپس ، هر تغییری در بینی می تواند بر صدای شما تأثیر بگذارد. اما نتایج به دلیل انجام این عمل بستگی دارد. اگر تصمیم دارید برای بهبود تنفس خود جراحی زیبایی بینی انجام دهید ، به عنوان مثال برای ترمیم تیغه انحرافی یا سایر مشکلات عملکردی ، این تنفس بهبود یافته می تواند به طور کلی آواز شما را بهبود بخشد. با این حال ، بینی و حفره های بینی برای تشدید صدای شما مهم است و اگر بینی شما در نتیجه جراحی زیبایی بینی خیلی کوچک باشد ، هم از راه های هوایی و هم از طنین آن کاسته می شود و به طور بالقوه می تواند بر صدای شما تأثیر منفی بگذارد.

آیا جراحی زیبایی بینی بر صدای شما تأثیر می گذارد؟

به طور معمول ، جراحی زیبایی بینی صدای فرد را تغییر نمی دهد. با این حال ، اگر خواننده هستید و شغل شما به صدای شما بستگی دارد ، باید بیشتر در مورد عواقب این جراحی زیبایی بینی فکر کنید و انواع محافظه کارانه این جراحی را در نظر بگیرید. در غیر این صورت ، هنگام صحبت متوجه تغییر در صدا نخواهید شد و جراحی زیبایی بینی باعث تغییر چشمگیر صدا و خصوصیات صدای بینی نمی شود. به عنوان یک ملاحظه ، اگر شما در حال انجام کارهای قابل توجه و چشمگیری در بینی هستید ، مانند تغییر در سینوس ها ، شکستگی توربینات ، اصلاح تیغه انحراف یافته ، یا تغییرات اساسی در موقعیت استخوان بینی ، قابل تصور است که صدای شما کاملاً متفاوت خواهد بود.

آیا جراحی زیبایی بینی بر سینوس تأثیر می گذارد؟

گاهی اوقات ، افرادی که دچار مشکلات سینوسی هستند نیز دارای یک تیغه بینی انحرافی هستند که می تواند تنفس را حتی دشوارتر کند. اگر جراح شما متوجه شود که شما یک تیغه بینی انحرافی دارید ، ممکن است جراحی به نام سپتوپلاستی را برای اصلاح آن توصیه کند. اگر شما نیز امیدوارید که ظاهر بینی و همچنین عملکرد آن را تغییر دهید ، جراحی زیبایی بینی و همچنین جراحی سینوس یا سپتوپلاستی می تواند برای شما مناسب باشد.


از آنجا که جراحی سینوس ، سپتوپلاستی و جراحی زیبایی بینی همه جراحی هستند و خطرات خاصی را به همراه دارند ، جراح شما می خواهد قبل از موافقت با انجام این عمل ، از سلامتی شما تا حد ممکن اطمینان حاصل کند. ممکن است لازم باشد یک معاینه پزشکی داشته باشید و آزمایشات خاصی از قبل انجام شود. اگر دارویی مصرف می کنید ، به جراح خود اطلاع دهید ، زیرا برخی از داروها خطر خونریزی یا سایر عوارض را در حین یا بعد از جراحی افزایش می دهند. اگر فقط جراحی زیبایی بینی انجام دهید ، در آن ، اندازه بینی کوچکتر از قبل است ، مجرای داخلی نیز کوچکتر است که ممکن است باعث انسداد و برخی مشکلات برای سینوس شود.

آیا جراحی زیبایی بینی بر روی دندان ها تأثیر می گذارد؟

بلافاصله پس از جراحی ، در دندانهای جلوی خود مقداری درد خواهید داشت. این به این دلیل است که عصبی از بینی شما به سمت دندانهای جلویی شما حرکت می کند که احساس چهار دندان فوقانی جلویی و قسمت کوچکی از سقف دهان پشت این دندان ها را کنترل می کند. این عصب از تیغه بینی عبور می کند. آسیب یا تورم این عصب در طی جراحی سپتوپلاستی ممکن است به مدت دو تا سه هفته باعث احساس درد ، بی حسی یا سوزن سوزن شدن در دندان های فوقانی جلویی شود. اما با بهبودی بینی ، درد و بی حسی کاهش می یابد.

منبع:

https://iranhealthagency.com/effects-of-rhinoplasty/


[ بازدید : 436 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

5 مورد از بهترین ادکلن های زنانه آزارو

يکشنبه 26 ارديبهشت 1400
11:11
مهسا
5 مورد از بهترین ادکلن های زنانه آزارو

برند آزارو رو میشناسید!؟ یکی از برند هایی که خیلی کمتر راجبش صحبت میشه و با خرید از این برند میتونید تو این گرونی عطر ها، یه ادکلن اورجینال خیلی حرفه ای داشته باشید.

5 تا از تاپ محصولات این برند عطر رو امروز میخوایم معرفی کنیم بهتون تااگر قصد خرید یک ادکلن ماندگار یا پخش بوی خوب و رایحه خاص رو دارید، چند تا انتخاب جدید و به صرفه هم داشته باشید.

اگر میخواید انتخاب های بیشتری برای خرید این عطر ها داشته باشید میتونید به سایت ماهورا مراجعه کنید و از طریق لینک ادکلن های آزارو تموم محصولات رو میبینید و همونجا سفارش اینترنتی میدید.

این فروشگاه هم تضمین اورجینال بودن میده.

دنیای مد در همان زمان که تصمیم گرفتند به عنوان یک شرکت مستقر شوند ، به Azzaro تسلیم شد. در دانشکده هایی که سالهاست این خانه مد را مشخص می کنند ، به عنوان مثال ، تعداد زیادی عطر زنانه داریم ، اما هرکدام از آنها الگوی مشابهی را دنبال می کنند ، که می خواهیم در این مقاله به ویژه برای شما برجسته کنیم.


Azzaro سپس به لطف این واقعیت که آنها عطرهای بسیار چشمگیری را ایجاد کردند ، به ویژه از جنبه هنری ، برجسته شد و بدین ترتیب به قطعات عالی که حتی بطری ها برای سازندگان آنها اهمیت دارند ، دست یافت. از این سطرها شما را به ادامه خواندن دعوت می کنیم تا وارد دنیای خلاقیتی شوید که فقط Azzaro می تواند به شما پیشنهاد دهد.

1. Girl Wanted توسط Azzaro

دختر تحت تعقیب Azzaro


The Wanted Girl از اولین لحظه استفاده از آن برداشت های بسیار خوبی ایجاد می کند ، زیرا این مدل برای آقایان نیز راه اندازی شده است ، البته با نام دیگری.


This Wanted Girl تمام ویژگی های خاص یک عطر را برای تابستان جمع می کند ، زیرا از آن طراوت و شادی معمولی برخوردار است که معمولاً مردم در این زمان از آن برخوردار می شوند.


مانند بسیاری دیگر از عطرهای Azzaro ، در Wanted Girl نیز دارای تمام رگه های خیالی است که شما از این مارک انتظار دارید ، زیرا برای مثال نت هایی از زنجبیل ، انار یا عناصر شیرین را شامل می شود تا ذات زنانه مشخصه عطرها از بین نرود. همه اینها زیبایی بسیاری را در زنی که از آن استفاده می کند ، نه تنها برای شرطی کردن تابستان ، بلکه همچنین در اغواگری که او دارد ، برجسته می کند.

2. جولی رز توسط آزارو

جولی رز د آزارو


برای زن مدرن و با هوایی معاصر ، جولی رز توسط آزارو آنچه را که بدنبال آن است فراهم می کند تا همه آن مخاطبان زن جوان را که به یک عطر نیاز دارند ، اما اغلب با هر عطر خوشبو نمی شوند ، خوشحال کند.


با رایحه ای که مطمئناً می تواند در طول روز به شما انرژی دهد ، ریشه کن شد ، این بخشی از موفقیت جوانی است که عطر آن را ترویج می دهد.


در هر صورت ، هیچ چیز اتفاقی نیست و به دلیل داشتن رایحه های لیمو ، بنفشه ، مشک و سرو ، آنچه را که در آن روزهای پاییز برای خاموش شدن بدون هرگونه اجاره به آن نیاز خواهید داشت ، فراهم شده است.


با توجه به برداشت شما به طور خاص ، ما می دانیم که جولی رز عطری است که به دلیل وجود لیمو و در عین حال قدرت لازم با سرو که بسیار اخیراً در عطرهای زنانه استفاده می شود ، دارای کیفیت گرمسیری است.


طول عمر آن معمولاً نرم است ، در حالی که بیدار بودن آن سنگین است ، بنابراین می توانید در هر کجا به دوام برسید ، اما بدون ترساندن هوا با سنگینی.

3. باشگاه توسط Azzaro

باشگاه د Azzaro


تعلق داشتن به یک مکان خاص مترادف با Azzaro Club است ، عطری که شما را از سر تا پا به زمین خود تبدیل می کند ، این سرزمین بزرگترین تفریح ​​ممکن در شب است ، این باشگاه آنچه را که بیشترین تلاش برای داشتن لحظات با شدت بالا و دیوانگی در آن لحظه دقیق وقتی تصمیم می گیرید کسی را برای ادامه شب به همراهی خود ببرید.


کلوپ قطعاً غیررسمی است ، لازم نیست از آن در لحظات زیبا یا حضوری باشکوه استفاده شود ، زیرا آنچه که به دنبال آن است این است که زنان را موجودی کند که خود را همانگونه که هست نشان دهد.

از مشک ، چوب و همچنین وانیل تشکیل شده است. مورد آخر بیش از هر چیز کاملاً حسی است و ممکن است شما را برای چند دقیقه عرق کند تا حضور شما درک شود.


به همین ترتیب ، این عطر دارای ماندگاری و ماندگاری بسیار طولانی و با حضور بسیار بالا است که باعث می شود چشمه ها لحظه ویژه شما باشند تا علاوه بر ظاهر ، همراهی های خاصی نیز داشته باشند.


4. Azzaro Couture توسط Azzaro

Azzaro Couture de Azzaro


با استفاده از Azzaro Couture همه چیزهایی که این شرکت را به بهترین وجه تعریف می کند در اختیار شما قرار می گیرد ، این عطر کاملاً نمایانگر آنچه این برند در طول سالها جستجو کرده است می باشد. هنگامی که از Azzaro Couture استفاده می کنید ، به مدت طولانی دست خواهید یافت ، این ویژگی مشخصه بهترین ویژگی رایحه آن است ، از همان لحظه استفاده از آن بسیار خاص است ، زیرا ماندگاری آن بسیار بادوام است ، در حالی که سیلاکش بسیار زیاد است .


در همان زمان ، Azzaro Couture دارای نت هایی از میموزا ، مشک ، برج و همچنین گالبانوم است. در این بطری از نظر قدرت ، اما همچنین جدیت کامل ، به بسیاری از عناصر اساسی پیوسته اند.


اگر زمان خاصی برای استفاده از آن وجود داشته باشد که باید زمستان باشد و هر لحظه به دمای خوبی دست پیدا کنید ، به شما اجازه نمی دهد در مقابل سرما مسلط شوید.

5. Mademoiselle توسط Azzaro

مادمازل دو آزارو


اگر می خواهید احساسی مانند سفر به پاریس را تجربه کنید ، بهتر است از ماده Mademoiselle توسط Azzaro استفاده کنید ، یک ترکیب ظریف و خوب که به زنان اجازه می دهد از آن استفاده کنند تا خاصیت بیشتری داشته باشند ، اما برجسته بودن خلوص آنها در هر زمان در که آنها بیشتر آرزو می کنند.


اما بدون جدا شدن از معنی این عطر ، حاوی نت هایی از ریشه زنبق ، یاسمن ، گل ماندارین و همچنین گل صد تومانی است که همه آنها باعث ایجاد احساساتی از خلوص ، اما از نظر زیبایی می شوند ، دقیقاً همان چیزی که مطمئناً به دنبال آن هستید.


همچنین دارای ماندگاری متوسط ​​و دنباله ای از حضور بسیار کم است ، بنابراین انتظار نداشته باشید که عطری داشته باشید که ساعت ها شما را همراهی کند ، بلکه رایحه ای است که در طی فعالیت های شما به سرعت فرار می کند ، توصیه می شود هر دو در روز به روز یا در لحظات خاص ، هیچ وقت استفاده از آن نامناسب است.

با عطرهای زنانه Azzaro ، شما باید با تمام دوستان خود صحبت کنید ، زیرا آنها تأثیر خلوص ، خلاقیت و اغواگری را دارند که آنها را در سراسر کره زمین منحصر به فرد می کند ، به همین دلیل یکی از رایحه های بسیار محبوب هر زن است .


ترک فرصت استفاده از عطرهای Azzaro این است که خود را به استفاده دوباره و دوباره از همان عطرهایی که باعث یکنواختی شما شده اند محدود کنید ، بنابراین وقت آن رسیده است که گام بزرگی به سمت Azzaro بردارید.


[ بازدید : 401 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین ادکلن های لالیک برای خانم ها

يکشنبه 19 ارديبهشت 1400
18:45
مهسا
بهترین ادکلن های لالیک برای خانم ها

سلام به دوستای زیبا و عزیزم.

حتما اسم لالیک رو شنیدید و احتمالا زمانی که اسم این برند ادکلن رو بشنوید یاد عطر چوبی قدرتمند و محبوب مردانه این برند بیوفتید که به اسم لالیک مشکی شناخته می شد و لالیک انکر نویر هم اسم اصلی اون بود.

اما میخوام تو این مقاله بگم که ادکلن های لالیک فقط محدود به این عطر نمیشن و این برند شناخته شده فرانسوی عطر های بسیار قابل تاملی هم برای خانم ها تولید کرده که تو این مطلب باید یه چندتاییشو بشناسیم.

شاید قبلا تصورتون بر این بوده که عطر زنونه باید یا شنل باشه یا ورساچه یا دیور یا اینکه نهایت بولگاری! اما لالیک عطر های بسیار خفن دخترانه ای داره که پخش بو و ماندگاریشون عالیه و در عین حال برای خرید اون ها هزینه خیلی کمتری هم می کنید.

در ضمن این رو در نظر بگیرید که لالیک یکی از معتبر ترین برند های ادکلن تو دنیا هستش و اینکه مثلا دیور تو لوازم آرایش قوی کار کرده، دلیل نمیشه تو عطر و ادکلن هم بتونه بهترین باشه!

1. عطر زنانه آمتیست توسط Lalique (3.4 اونس)

این عطر مسحور کننده در سال 2007 ایجاد شده است. اعتقاد بر این است که این عطر دارای رایحه ای از سنگهای نیمه قیمتی است که از سلامتی و محافظت خوبی برخوردار است. نت های عالی این عطر با توت سیاه و فلفل دلمه ای ساخته شده اند. زنانگی این عطر گل را گل صد تومانی با پایه مشک تهیه می کند. همچنین دارای ترکیبات گلاب ، سوسن و یلانگ-یلانگ است. این عطر درخشان از ترکیبی زیبا از لمس مست کننده و لطیف برخوردار است. بطری آن بسیار زیباست و در سراسر آن اثر هنری وجود دارد.


USP

این یک مشک میوه ای برجسته با نت های چوبی و مخلوط وانیل دارد.


طرفداران

این عطر و بوی خوشبویی دارد که بهترین آن برای مهمانی های عصر و اواخر شب است.

رایحه این عطر لطیف است و در طول روز در کنار شما می ماند.

شاید دوست داشته باشید بهترین عطر های زنانه ورساچه را هم بشناسید:

7 مورد از بهترین ادکلن های زنانه ورساچه

2. اسپری ادو تویلت سفید لالیک (3.4 اونس)

این عطر معطر مرکبات مخصوصاً برای آقایان ایجاد شده است. این عطر باشکوه در سال 2008 در بطری پنهان شده بود. بوی جذاب آن به مدت یک دقیقه کاملاً شدید به نظر می رسد و سپس مانند طراوت لیمو و صابون پخش می شود. نت های بالایی از برگ لیمو ، ترنج و گل نارنگی تشکیل شده در حالی که نت های میانی از فلفل سفید ، هل و جوز هندی تشکیل شده است. ترکیبی از کهربا ، سرو و مشک برای تهیه نت های قابل توجه آن استفاده می شود. این عطر فقط برای مصارف خارجی ساخته شده است ، بنابراین باید از تماس با چشم برهنه و پوست شکسته یا ملتهب خودداری شود. این عطر توسط کریستین ناگل ساخته شده است. این عطر خالص در یک بطری ابتکاری سفید رنگ وجود دارد.

USP

این عطر نت های تازه ، ادویه ای و مرکبات را با هم در یک بطری سفید ترکیب می کند و نمادی از درخشش و درخشش است.


طرفداران

این عطر به دلیل جلوه ظریف و متوسط ​​رسیده ، مناسب لباس اداری است.

4. عطر زنانه Le Baiser توسط Lalique (1.7 اونس)

این عطر زیبا برای خانم ها در سال 1999 به بازار عرضه شد و دماغه ایجاد آن Laurent Bruyere است. این عطر و بوی گل برجسته ای دارد که مخصوص خانمها ایجاد شده است. نت های پایه از عنبر ، سرو و مشک تشکیل شده اند. در حالی که نت های میانی از گل رز ، یاسمن ، فلفل و توت های pimento تشکیل شده اند. نت های بالایی دارای توت سیاه ، بنفشه و گاردنیا هستند. طراح این بطری زیبا Marie-Claude Lalique است. این عطر به دلیل عطر و بوی تیز گل آن معروف است. تأثیر مسحورکننده آن قطعاً باعث می شود تا مردم هر کجا که بروید شما را متوقف کنند و بوی شما را بدهند.


USP

این یک عطر زنانه است که ترکیبی از گل های عجیب و غریب و نت های چوبی دارد.


طرفداران

این عطر را می توانید برای نت های گاه به گاه و همچنین عاشقانه بپوشید.

این عطر ماندگاری بالایی دارد.

5. Perles De Lalique برای زنان (3.4 اونس)

عطر جذاب دیگری در میان عطرهای Lalique معرفی شد. نام آن Perles De Lalique در سال 2006 است. این عطر همچنین برنده جایزه بهترین عطر در سال 2007 توسط ماری کلر شده است. این بسته بندی در دو نوع بسته بندی عرضه می شود ؛ یكی برای بطری 60ml ml و دیگری برای بطری 50ml یا 100 ml Eau de Toilette. نمونه اول از کاسه پودر زنانه "کاکتوس" Renà © Lalique الهام گرفته شده است. پرچم دست ساز آن از اپال ساخته شده و با درپوش زیبا تزئین شده است. و همچنین توسط نقاط سیاه تزئین شده است. قسمت جالب این است که هر بطری من یک شماره منحصر به فرد دارد و دارای یک امضا است. این ترکیب توسط ناتالی لورسون ساخته شده است.


USP

ترکیبات اصلی مسئول بوی مشروب آن گل رز بولارین ، فلفل بوربن ، چوب ترمه ، عنبیه و پچولی است.


طرفداران

این عطر Chypre با رایحه گلی مدرن بسیار اغوا کننده است.

6. Lalique Perfume for Women توسط Lalique (3.4oz)

این عطر زنانه در سال 1992 معرفی شده است. عطر و بوی شیرین آن دارای رایحه ای از گل های میوه ای است. از ترکیبات اصلی نت های برتر می توان به گاردنیا ، شاه توت و ماندارین اشاره کرد. نت های میانی از گل صد تومانی ، چوب سرو و وانیل با پایه ای ساخته شده از مشک ، عنبر و چوب صندل تشکیل شده اند. تمام مواد ذکر شده در بالا این عطر را تند ، شرقی و گلدار می کند. این یک عطر غنی است که بهترین گزینه برای برآوردن تنظیمات شرقی شماست.


USP

این عطر به دلیل وجود وانیل گرم ، شکوفه پرتقال ، بلوط و سرو رایحه تندی از گل دارد.


طرفداران

عطر و بوی این عطر نه تنها عاشقانه است بلکه برای استفاده در روز نیز مناسب است.

6 تا 7 ساعت ماندگار می ماند و همیشه به شما کمک می کند.

همچنین یکی دیگر از برند های محبوب عطر و ادکلن در دنیا برند شنل است که می توانید از طریق لینک زیر راهنمایی خرید بهترین محصولات این برند را هم ببینید:

بهترین ادکلن های زنانه شنل

7. ادکلن مردانه لالیک توسط لالیک (4.2 اونس)

این عطر باشکوه Lalique در سال 1997 به بازار عرضه شده است. این عطر رایحه ای چوبی با لمس تیز و شرقی دارد. این عطر برای تقویت مردانگی شما بهترین است. ترکیبی از مرکبات ، یاس و سرو جلوه ای جسورانه به این عطر می بخشد. این اثر طولانی مدت است و از زمان ایجاد تاکنون بسیار مشهور بوده است. ترکیبی از نت های مرکبات یک طراوت در طول روز را ایجاد می کند.


USP

ترکیب مسحورکننده وانیل و چوب ها یک رایحه ترد به این عطر می بخشد.


طرفداران

رایحه دلپذیر ملایم این عطر برای لباس راحتی مناسب است.



[ بازدید : 385 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین تم تولد برای شوهرم

دوشنبه 6 ارديبهشت 1400
12:43
مهسا
بهترین تم تولد برای شوهرم

عرض سلام دارم خدمت خانم های زیبا و مهربونی که انقدر شوهرشون براشون مهمه که تصمیم گرفتن این مطلب رو بخونن.

امیدوارم که همیشه زندگی تون پر از لبخند های رضایت باشه و شما هم برای شوهرتون بهترین رفیق باشید. اینو به عنوان یه مرد میگم.

در بین مطلب های زیبایی که تو این بلاگ منتشر میشه، خیلی غیر مرتبط نیست اگر یه مطلب هم در مورد موضوعی که خانم ها براشون اهمیت داره بریم و کمی اطلاعات عمومی در خصوص وجوه دیگه زندگی هم داشته باشیم.

خب همه در مورد تم تولد به عنوان ابزاری برای خوشحال کردن و شادی بچه ها شنیدیم و زیاد برای بزرگسالان صحبتی در این خصوص نیستش. اما فروشنده های تم تولد قطعا فکر اینجا رو هم کردند و تم هایی با ظاهر شیک و رنگ بندی سنگین تدارک دیدن که استفاده از اون ها علاوه بر اینکه نیاز به استفاده از ظروف قیمتی خونه رو منحل میکنه، میتونه فضایی یکپاچه و زیبا تر به مهمانی جشن تولد شوهر شما بده.

قبل از اینکه شروع به معرفی تم ها کنم، میخوام به شما یه فروشگاه اینترنتی رو معرفی کنم که برای خرید تم تولد بصورت آنلاین میتونید به راحتی اجناسی با کیفیت قابل قبول رو با قیمت مناسب خریداری کنید و تو سریع ترین زمان همه اون چیزی که برای گرفتن جشن تولد لازم دارید رو درب منزلتون تحویل بگیرید.

فروشگاه ماهورا یکی از فروشگاه های اینترنتی تم تولد هستش که البته کار فروش عطر هم انجام میدن اگر دوست داشته باشید عطر اورجینال برای کادوی تولد به به شوهرتون بدید میتونید با خیالی راحت از این فروشگاه خرید کنید اما خب حتما میدونید که قیمت ادکلن های اصل الان اصلا پایین نیست.

مطلب 20 ادکلن عالی و قیمت مناسب برای کادو هم احتمالا به دردتون بخوره.

بهترین تم تولد برای شوهر

اگر بخواید بهترین تم تولد برای شوهرتون رو پیدا کنید، ابتدا باید چند دسته بندی در مورد تم هارو بشناسید و بعد با توجه به علایق و مواردی که بیشتر شوهر شما خوشحال میکنه بهترین تم رو برای اون حدس بزنید.

تو این قسمت چند مورد از تم های بیشترین فروش رو برای بزرگسالان داره، بهتون معرفی می کنم که فکر کنم هر کدوم اون ها بیانگر یه دسته هستش.

1. تم تولد مشکی طلایی

خب مورد اولی که همیشه پر فروش ترین تم برای بزگسالان چه آقا و چه خانم هستش، تم تولد مشکی طلایی که هم میشه بصورت فقط ترکیب این دو رنگ از اون استفاده کرد و هم میشه به عنوان تاج طلایی با استفاده از تصویر تاج اون رو به شکل لوکس تری نمایان کرد.

اصولا آقایان از سنی به بعد بیشتر بودن تو فضای لوکس رو می پسندند و از اون جایی که احتمالا تو جشن تولدشون چند همکار و خانواده آن ها دعوت هستند، ترکیب زنبوری طلایی و مشکی، به نوعی تشریفاتی ترین نوع تم تولد برای این جشن خواهد بود.

زیبایی و شکوه این تم زیاد نیاز به معرفی و توضیح نداره اما به عنوان نکته بسیار مهم در این خصوص اضافه کنم که تم تولد مشکی طلایی یا تاج طلایی، همخوانی بسیار خوبی با تیپ های رسمی که همه آقایان و خانم ها برای مهمانی میزنند داره.

همچنین پیشنهاد می کنم حتما این مطلب رو مطالعه کنید: بهترین تم تولد بزرگسال

2. تم تولد بنز یا بی ام دبیلیو

شاید زمانی که این عنوان رو میبینید، کمی نسبت به اون گارد داشته باشید اما مهم حس خوبی هستش که یک مرد از طرحی که بصورت یکپاچه تو جشن تولدش وجود داره میگیره!

من خودم به عنوان یک مرد دوست دارم که با تم تولد بنز برام جشن تولد گرفته بشه و اینکه تو تمام عکس های که بعدا میبینم تصویر لوگوی بنز باشه، حس خوبی بهم میده.

بعلاوه برای تم تولد بنز هم اون موضوع خوش ترکیب بودن با تیپ های رسمی بزرگسال وجود داره و ترکیب مشکی با نقره ای، یکی از لوکس ترین ترکیب های رنگی به حساب میاد.

این تم تولد به نظرم برای آقایان 25 تا 30 سال تم خوبی هستش.

3. تم تولد سفید مشکی و سفید طلایی

خب از تم های دیگه ای که فقط ترکیب دو رنگ توشون بکار میره، میشه به تم معروف black & white اشاره کرد که دیگه نیازی به معرفی نداره و اگر چه راحت ترین تم به حساب میاد اما دیگه جذابیت و خاص بودنی توش نیست.

اما ترکیب رنگی سفید طلایی که بیشتر برای خانم ها پیشنهاد میشه هم تم بسیار با شکوه و زیبایی هستش که میتونید این مورد رو هم تو انتخاب هاتون در نظر بگیرید و ست کردن محیط جشن با این تم هم بسیار آسونه اما به اندازه تم سفید مشکی، زیاد استفاده نشده.

4. تم تولد فوتبالی

فوتبال میشه گفت که هیجان انگیز ترین ورزش برای آقایان هستش و غیر از مرد هایی که خودشون تو یه رشته ورزشی دیگه فعالیت می کنند، تقریبا 70% مرد ها با فوتبال حال می کنن و طرفدار تعصبی یکی از تیم ها هستند.

تیم های ایرانی مثل پرسپولیس و استقلال تم تولد دارند و تیم های خارجی مثل رئال، منچستر، بارسلونا، لیورپول و یونتوس هم همینطور.

اگر فکر میکنید همسر شما هم از مرد های خیلی فوتبالی هستش، میتونید تیم های فوتبال رو هم به عنوان یکی از انتخاب های تم تولد برای شوهر، در نظر بگیرید.

5. تم تولد کراوات

یکی دیگه از تم هایی که برای همسرتون میتونید در نظر بگیرید و باهاش یک جشن بسیار شیک و زیبا رو داشته باشید، تم تولد کراوات هستش.

تم کراوات و تم سیبیل خیلی شبیه به هم هستند و خانم ها هم این تم هارو دوست دارند تا جایی که من میدونم.

نیازی نیست حتما شوهر شما اهل لباس های رسمی و شیک باشه تا با تم کراوات براش تولد بگیرید چون مهم ترین موضوع برای تولد بزرگسالان، قابلیت ست پذیری خوب تم با لباس هایی هستش که برای جشن تولد خودتون و مهمان ها در نظر میگیرن.

پس تم کراوات هم میشه به عنوان یکی از top 5 تم های مناسب برای شوهر در نظر گرفت.


[ بازدید : 419 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آیا جراحی زیبایی بینی خروپف را متوقف می کند؟

چهارشنبه 25 فروردين 1400
12:02
مهسا
آیا جراحی زیبایی بینی خروپف را متوقف می کند؟

سلام ببخشید اگر یکمی از موضوعات زیبایی صورت فاصله گرفتیم اما به این مطلب که بر خوردم به نظر خوب اومد که باهاتون به اشتراک بگذارم چون بعضی مسائل مثل خروپف کردن گاهی برای آدم هایی که خیلی چهره زیبایی هم دارند، باعث خجالت میشه و متاسفانه راهی برای خلاص شدن از اون تو خواب به نظر نمیرسه.

جراحی زیبایی بینی یکی از روش های خلاص شدن از خروپوف به حساب میاد که تو این مطلب بصورت کامل در خصوص اون صحبت خواهیم کرد.

اثبات اینکه فرد هنگام خواب خروپف می کند بسیار دشوار است ، به همین دلیل مردم همیشه با آن شوخی می کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دلیل بلند بودن خروپف شبانه سرزنش می شوید ، این مقاله را بخوانید تا بفهمید آیا خروپف شما با جراحی زیبایی بینی قابل درمان است یا خیر.


خروپف صدای ناخوشایندی است که در اثر سایش جریان هوا به بافت های نرم گلو و لرزش این بافت ها هنگام تنفس ایجاد می شود. تقریباً همه خرخر می کنند ، اما برای بعضی از افراد این مسئله به یک مشکل مزمن تبدیل می شود. بعضی اوقات خروپف می تواند نشانه یک بیماری جدی باشد و نباید به راحتی آن را گرفت. علاوه بر این ، خروپف می تواند همسرتان را ناراحت کند!

کدام موارد خروپف را می توان با جراحی زیبایی بینی درمان کرد؟

خروپف حداقل در 40٪ از مردان و 20٪ از زنان وجود دارد و معمولاً باعث مشکلات خواب می شود. با این حال ، فقط در 4 ٪ از مردان و 2 ٪ از زنان ، خروپف بسیار شدید است به طوری که می تواند زندگی را تهدید کند. خروپف می تواند به دلایل مختلفی از جمله آناتومی دهان و سینوس ها ، آلرژی ، اضافه وزن یا چاقی و برخی دلایل دیگر رخ دهد. در اینجا برخی از دلایل جدی خروپف وجود دارد که با جراحی زیبایی بینی قابل درمان است.


انحراف تیغه بینی

یکی از دلایل احتمالی خروپف می تواند انحراف تیغه بینی باشد. داخل بینی یک بافت غضروفی قرار دارد که سوراخ های بینی چپ و راست را از هم جدا می کند. به این دیواره غضروفی تیغه بینی گفته می شود. در برخی افراد ، این بافت به طرف دیگر هدایت می شود و باعث انسداد جزئی یا کامل مجاری تنفسی در بینی می شود. انحراف بینی می تواند ناشی از ضربه و آسیب باشد. علاوه بر این ، وراثت ممکن است نقش داشته باشد.


انحراف تیغه بینی خطر خشکی دهان ، آپنه خواب و خروپف را افزایش می دهد. موارد زیر را می توان به عنوان علائم سپتوم انحراف بینی در نظر گرفت:


گرفتگی یک یا هر دو سوراخ بینی

عفونت های مکرر سینوسی

خرناس

آپنه خواب

با این وجود ممکن است تیغه انحرافی به تنهایی باعث خروپف نشود و برخی از افراد با وجود این شرایط می توانند به راحتی نفس بکشند. اما وجود انحراف تیغه بینی ، همراه با مشکلاتی مانند بزرگ شدن لوزه ها و گرفتگی بینی ، التهاب دیواره داخلی بینی به دلیل آلرژی و اضافه وزن یا چاقی ، که باعث تنگی مجاری تنفسی می شود ، ممکن است انسداد جزئی یا کامل مجاری تنفسی ایجاد کند. .


پولیپ بینی

پولیپ بینی توده ای نرم ، بدون درد و بدون سرطان است که مجاری بینی یا سینوس ها را می پوشاند. پولیپ ها مانند قطرات قطره قطره یا انگور آویزان می شوند. ممکن است به دلیل التهاب مزمن ناشی از آسم ، عفونت های مکرر ، آلرژی یا برخی اختلالات ایمنی باشد.


پولیپ ها زائده های نرم و نامحسوس هستند ، بنابراین اگر کوچک باشند ، معمولاً هیچ علامتی ندارید یا حتی متوجه آنها نمی شوید. اما پولیپ های بزرگتر یا متعدد می توانند مجاری بینی شما را مسدود کنند و باعث مشکلات تنفسی ، از دست دادن حس بویایی و عفونت های مکرر شوند.

چه موقع برای جلوگیری از خروپف باید جراحی زیبایی بینی انجام دهم؟

با خروپف خفیف و کوتاه مدت درمان کنید ، فقط با انجام موارد زیر سبک زندگی خود را تغییر دهید:


کاهش وزن.

از نوشیدن الکل و نوشیدنی های الکلی خودداری کنید.

خواب کافی.

به پشت نخوابید.

در بعضی موارد ، پزشک ممکن است یک دستگاه درمان خروپف برای شما تجویز کند که کاملاً روی دهان شما قرار بگیرد و موقعیت فک ، زبان و کام شما را تنظیم کند تا جریان هوا فراهم شود. با این حال ، بهترین روش درمان خروپف و خروپف شدید ناشی از انسداد دائمی راه های هوایی ، جراحی است.


برای جلوگیری از خروپف در جراحی زیبایی بینی چه اتفاقی می افتد؟

بسته به علت اختلال ، انواع مختلفی از جراحی زیبایی بینی برای درمان خروپف وجود دارد:


سپتوپلاستی

سپتوپلاستی نوعی جراحی زیبایی بینی است که برای اصلاح انحراف تیغه بینی انجام می شود. در واقع ، در طی این جراحی ، تیغه میانی بینی صاف شده و سوراخ های بینی چپ و راست تراز شده و قرینه می شوند.


در طی سپتوپلاستی ، از یک تلسکوپ آندوسکوپی برای مشاهده ساختارهای داخلی استفاده می شود تا انحرافاتی که باعث خروپف می شوند به درستی دیده و تخمین زده شود. جراح ابتدا غشای مخاطی بالای تیغه را برداشته و سپس غضروف و استخوان را تغییر داده تا انسداد بینی برداشته شود. در این رابطه ، ممکن است قسمت هایی از استخوان یا غضروف تراشیده یا بریده شود.


در بعضی موارد ، ممکن است از پیوند غضروف برای تقویت یا بازسازی تیغه بینی استفاده شود. بخیه ها و چسب های بافتی برای آب بندی زخم استفاده می شود. این عمل یک یا دو ساعت طول می کشد و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. بیمار پس از به هوش آمدن مرخص می شود و به خانه می رود.


سپتوپلاستی در صورت انجام جراح مجرب عوارض جانبی محدودی دارد. با این حال ، مانند سایر جراحی ها ، ممکن است برخی از عوارض کوتاه مدت و طولانی مدت را تجربه کنید. در چند هفته اول پس از جراحی ، ممکن است برخی از درد ، التهاب ، عفونت یا ناراحتی های جسمی مانند احساس چیزی در گلو یا بالای دهان و گلودرد را تجربه کنید که معمولاً به خودی خود و به تدریج برطرف می شود.


با این حال ، برخی از عوارض جانبی ممکن است کمی پایدارتر بوده و مدت زمان بیشتری بهبود یابد. این عوارض مداوم بیشتر ممکن است شامل خشکی بینی ، دهان و گلو باشد. اگر خروپف ادامه داشت و در تنفس مشکلی داشتید و یا بعد از جراحی و همچنین در صورت تب شدید و درد متوجه تغییر صدا شدید ، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید اینها نشانه هایی از عفونت احتمالی است.

جراحی پولیپ بینی

اگر پولیپ با داروی تجویز شده کوچک نشود ، جراحی آندوسکوپی یکی از گزینه های درمان پولیپ بینی می شود. در این روش جراح ابتدا قسمت داخلی بینی را بررسی می کند. بعد از انجام سی تی اسکن ، جراح می تواند اندازه پولیپ بینی را ببیند. همچنین ، در طی این ، جراح می تواند درجه ناهنجاری های ساختاری مانند انحراف تیغه بینی یا سایر بیماری ها مانند سینوزیت مزمن را تشخیص دهد. گاهی اوقات همین شرایط است که باعث پولیپ می شود.


در جراحی آندوسکوپی ، جراح یک لوله کوچک را با یک ذره بین و یک دوربین کوچک (آندوسکوپ) را به سوراخ های بینی و حفره های سینوس وارد می کند. برای برداشتن پولیپ ، جراح از ابزار دیگری برای اصلاح پولیپ استفاده می کند. جراحی پولیپ بینی جراحی غیرتهاجمی و سرپایی است که زمان زیادی نمی برد. اگر جراح شما تجربه کافی داشته باشد ، این جراحی 30 دقیقه بیشتر طول نمی کشد.

آیا جراحی زیبایی بینی برای قطع خروپف ارزش دارد؟

جراحی زیبایی بینی برای جلوگیری از خروپف نباید خروپف طولانی مدت را نادیده گرفت. با مشورت با متخصص گوش ، حلق و بینی می توانید علت خرخر خود را پیدا کرده و راهی برای درمان آن پیدا کنید. پزشک به شما کمک می کند تا از خروپف در شب خلاص شوید ، چه با دارو و تجهیزات و چه از طریق جراحی. وقتی قرار است خروپف را با جراحی زیبایی بینی درمان کنید ، نترسید ، زیرا این نوع جراحی ها معمولاً بی خطر هستند و دوره نقاهت کوتاهی دارند.

منبع:

https://iranhealthagency.com/does-rhinoplasty-stop-snoring/


[ بازدید : 392 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطالب زیبایی را در فیس مد دنبال کنید! است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]