5 واقعیت مهم در خصوص بوتاکس

يکشنبه 18 آبان 1399
13:44
مهسا
5 واقعیت مهم در خصوص بوتاکس

سلام دوست های عزیز و دنبال کننده های محترم مقالات زیبایی فیس مد که سعی می کنیم هر چند وقت یکبار با یه مقاله خارجی معتبر و قابل اعتماد، در خصوص عمل های زیبایی و نکات زیبایی صورت با شما صحبت هایی داشته باشیم.

حتما می دونید که بوتاکس یکی از رایج ترین روش های از بین بردن چین و چروک های صورت هستش و انجام کار بوتاکس امروز تقریبا در تمام شهر ها انجام میشه و بد نیست اگر تازه اولین باره که می خواید بوتاکس کنید، این اطلاعات و واقعیت های مربوط به این نوع تزریق رو بدونید تا با خیال راحت تر سراغ این تکنیک جوانسازی صورت برید.

تو این مقاله 5 واقعیت ججالب راجب بوتاکس رو با شما در میون می گذارم که امیدوارم براتون جالب و مفید باشه.

1. بوتاکس در واقع چین و چروک ها را پاک نمی کند.

از آنجا که بوتاکس البته درمانی برای چین و چروک و خطوط ریز است ، در ابتدا فکر کردم با چند تزریق این نقایص ناخواسته از روی صورتم کشیده می شود.


اما همانطور که مشخص شد ، برای بیشتر بیماران ، بوتاکس بیشتر از ترمیمی پیشگیرانه است. ماده فعال آن باعث "یخ" عضلات صورت می شود تا شما را از انقباض به روش های تعمیق خطوط و چین و چروک باز دارد.


"هر خطی که در حالت استراحت وجود داشته باشد ، خواه خط اخم اچ باشد ، یا یک چین و چروک عمیق ، با بوتاکس از بین نمی رود. بوتاکس یک آهن نیست. ”دکتر استی ویلیامز ، دکتر ، متخصص پوست ، زیبایی و جراحی می گوید.


بنابراین ، هرچه زودتر بوتاکس دریافت کنید ، اثرات آن پیشگیری می شود - از این رو روند ابتلا به بوتاکس از اوایل 20 سالگی افزایش می یابد.

2. موقت است (موقتی تر از آنچه فکر می کردم)

با دانش محدودی که از بوتاکس داشتم ، تصور می کردم اثرات معجزه آسای آن تا بی نهایت دوام داشته باشد. اما این درست نیست


دکتر ویلیامز می گوید: "متوسط ​​مدت بوتاکس برای گلابلا [خطوط بین ابروها] ، پیشانی و پای کلاغ های جانبی تقریباً سه تا چهار ماه است." و عوامل خاصی وجود دارد که ممکن است باعث محو شدن سریع بوتاکس شود.


او می گوید: "بیمارانی که زیاد ورزش می كنند یا بسیار بیانگر هستند ممكن است احساس كنند كه بوتاكس نزدیك به سه ماه دوام دارد.

3. صدمه می زند (حداقل برای مدتی)

برخلاف رویکرد من در اولین زایمان ، با مفهوم تاریکی که ممکن است دردناک باشد و احتمالاً یک سوزن در آن باشد ، به قرار بوتاکس رسیدم.


اما درد نظری و درد واقعی در اثر سوزن تا سر دو چیز بسیار متفاوت است.


در حالی که تجربیات متفاوت است ، اما به نظر من تزریق های متعدد به مراتب شدیدتر از تیزبینی که نیش پشه خورده انتظار دارم. با وجود بسته یخی که روی سرم گذاشته شده بود ، حداقل نیم ساعت بعد از تزریق احساس درد کردم.


من همچنین برای صدایی که سرنگ به محض قرار دادن محتوای خود در پوست من آمادگی داشت ، آماده نبودم: مانند چکمه های خردکن روی برف یا ترک امضای خم شدن یک چوب درخشان. (صدایی که به طور معمول می خواهید روی سر شما وارد شود.) خوشبختانه ، با این حال ، این جنبه شنوایی ناراحت کننده فقط چند ثانیه طول کشید.

4. دریافت بوتاکس یک خلل اخلاقی نیست!

به دلیل نظراتی که قبلاً درباره بوتاکس داشتم ، بخشی از من احساس کردم که امتحان کردن به معنای فروش اصول من است. بعلاوه ، من به عنوان یک فرد کاملاً مذهبی ، همیشه این عقیده را دارم که پوچ گناه است.


اما من به این باور رسیده ام که تمایل به جذاب به نظر رسیدن (یا حداقل عصبانی به نظر رسیدن) طبیعی و خوب است. اگر می توانستم از قدرت اخم خود جلوگیری کنم ، این کار را می کردم! استفاده از کمی کمک پزشکی برای رفتن به آنجا اذیت نمی شود.

5. احساس "یخ زده" در واقع می تواند احساس خوبی داشته باشد.

اگر به نظر می رسد همه از بوتاکس می ترسند ، آن مانند یک ربات بی بیان به نظر می رسد. آیا این امکان وجود ندارد که بتوانید قسمت های خاصی از صورت خود را حرکت دهید ، عوضی است؟


به تجربه من ، نه


ناتوانی در گره زدن ابروهایم بهم هنگامی که شوهرم اظهار خجالت می کند یا بچه های من کوسکوس را روی فرش خرد می کنند ، در واقع نوعی تسکین بوده است.


چهره هایی که می سازیم وزن احساسی دارند. احتمالاً شنیده اید که ساده لبخند زدن بیشتر می تواند احساس خوشبختی را در شما ایجاد کند - و معلوم می شود که اخم نکردن می تواند همان تأثیر را داشته باشد.


یک مطالعه معتبر در سال 2009 در مجله Cosmetic Dermatology نشان داد که وقتی افراد بوتاکس دارند که از اخم جلوگیری می کند ، روحیه منفی آنها کاهش می یابد.


این روزها ، وقتی نگاهی به خودم در آینه می اندازم ، می بینم که خوشحال تر از گذشته شده ام. اگر اینطوری به خودم نگاه می کنم ، تصور می کنم که به خانواده و دوستانم نیز نگاه می کنم. همین کافی است تا بگویم از بوتاکس راضی هستم.

دوستای عزیزم این مقاله از یکی از معتبر ترین سورس های خارجی دریافت شده و اگر ایراداتی توی ترجمش هست امیدوارم ببخشید.

منبع این مطلب:

https://www.healthline.com/health/beauty-skin-care/botox-facts


[ بازدید : 307 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطالب زیبایی را در فیس مد دنبال کنید! است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]