بهترین تم تولد برای شوهرم

دوشنبه 6 ارديبهشت 1400
12:43
مهسا
بهترین تم تولد برای شوهرم

عرض سلام دارم خدمت خانم های زیبا و مهربونی که انقدر شوهرشون براشون مهمه که تصمیم گرفتن این مطلب رو بخونن.

امیدوارم که همیشه زندگی تون پر از لبخند های رضایت باشه و شما هم برای شوهرتون بهترین رفیق باشید. اینو به عنوان یه مرد میگم.

در بین مطلب های زیبایی که تو این بلاگ منتشر میشه، خیلی غیر مرتبط نیست اگر یه مطلب هم در مورد موضوعی که خانم ها براشون اهمیت داره بریم و کمی اطلاعات عمومی در خصوص وجوه دیگه زندگی هم داشته باشیم.

خب همه در مورد تم تولد به عنوان ابزاری برای خوشحال کردن و شادی بچه ها شنیدیم و زیاد برای بزرگسالان صحبتی در این خصوص نیستش. اما فروشنده های تم تولد قطعا فکر اینجا رو هم کردند و تم هایی با ظاهر شیک و رنگ بندی سنگین تدارک دیدن که استفاده از اون ها علاوه بر اینکه نیاز به استفاده از ظروف قیمتی خونه رو منحل میکنه، میتونه فضایی یکپاچه و زیبا تر به مهمانی جشن تولد شوهر شما بده.

قبل از اینکه شروع به معرفی تم ها کنم، میخوام به شما یه فروشگاه اینترنتی رو معرفی کنم که برای خرید تم تولد بصورت آنلاین میتونید به راحتی اجناسی با کیفیت قابل قبول رو با قیمت مناسب خریداری کنید و تو سریع ترین زمان همه اون چیزی که برای گرفتن جشن تولد لازم دارید رو درب منزلتون تحویل بگیرید.

فروشگاه ماهورا یکی از فروشگاه های اینترنتی تم تولد هستش که البته کار فروش عطر هم انجام میدن اگر دوست داشته باشید عطر اورجینال برای کادوی تولد به به شوهرتون بدید میتونید با خیالی راحت از این فروشگاه خرید کنید اما خب حتما میدونید که قیمت ادکلن های اصل الان اصلا پایین نیست.

مطلب 20 ادکلن عالی و قیمت مناسب برای کادو هم احتمالا به دردتون بخوره.

بهترین تم تولد برای شوهر

اگر بخواید بهترین تم تولد برای شوهرتون رو پیدا کنید، ابتدا باید چند دسته بندی در مورد تم هارو بشناسید و بعد با توجه به علایق و مواردی که بیشتر شوهر شما خوشحال میکنه بهترین تم رو برای اون حدس بزنید.

تو این قسمت چند مورد از تم های بیشترین فروش رو برای بزرگسالان داره، بهتون معرفی می کنم که فکر کنم هر کدوم اون ها بیانگر یه دسته هستش.

1. تم تولد مشکی طلایی

خب مورد اولی که همیشه پر فروش ترین تم برای بزگسالان چه آقا و چه خانم هستش، تم تولد مشکی طلایی که هم میشه بصورت فقط ترکیب این دو رنگ از اون استفاده کرد و هم میشه به عنوان تاج طلایی با استفاده از تصویر تاج اون رو به شکل لوکس تری نمایان کرد.

اصولا آقایان از سنی به بعد بیشتر بودن تو فضای لوکس رو می پسندند و از اون جایی که احتمالا تو جشن تولدشون چند همکار و خانواده آن ها دعوت هستند، ترکیب زنبوری طلایی و مشکی، به نوعی تشریفاتی ترین نوع تم تولد برای این جشن خواهد بود.

زیبایی و شکوه این تم زیاد نیاز به معرفی و توضیح نداره اما به عنوان نکته بسیار مهم در این خصوص اضافه کنم که تم تولد مشکی طلایی یا تاج طلایی، همخوانی بسیار خوبی با تیپ های رسمی که همه آقایان و خانم ها برای مهمانی میزنند داره.

همچنین پیشنهاد می کنم حتما این مطلب رو مطالعه کنید: بهترین تم تولد بزرگسال

2. تم تولد بنز یا بی ام دبیلیو

شاید زمانی که این عنوان رو میبینید، کمی نسبت به اون گارد داشته باشید اما مهم حس خوبی هستش که یک مرد از طرحی که بصورت یکپاچه تو جشن تولدش وجود داره میگیره!

من خودم به عنوان یک مرد دوست دارم که با تم تولد بنز برام جشن تولد گرفته بشه و اینکه تو تمام عکس های که بعدا میبینم تصویر لوگوی بنز باشه، حس خوبی بهم میده.

بعلاوه برای تم تولد بنز هم اون موضوع خوش ترکیب بودن با تیپ های رسمی بزرگسال وجود داره و ترکیب مشکی با نقره ای، یکی از لوکس ترین ترکیب های رنگی به حساب میاد.

این تم تولد به نظرم برای آقایان 25 تا 30 سال تم خوبی هستش.

3. تم تولد سفید مشکی و سفید طلایی

خب از تم های دیگه ای که فقط ترکیب دو رنگ توشون بکار میره، میشه به تم معروف black & white اشاره کرد که دیگه نیازی به معرفی نداره و اگر چه راحت ترین تم به حساب میاد اما دیگه جذابیت و خاص بودنی توش نیست.

اما ترکیب رنگی سفید طلایی که بیشتر برای خانم ها پیشنهاد میشه هم تم بسیار با شکوه و زیبایی هستش که میتونید این مورد رو هم تو انتخاب هاتون در نظر بگیرید و ست کردن محیط جشن با این تم هم بسیار آسونه اما به اندازه تم سفید مشکی، زیاد استفاده نشده.

4. تم تولد فوتبالی

فوتبال میشه گفت که هیجان انگیز ترین ورزش برای آقایان هستش و غیر از مرد هایی که خودشون تو یه رشته ورزشی دیگه فعالیت می کنند، تقریبا 70% مرد ها با فوتبال حال می کنن و طرفدار تعصبی یکی از تیم ها هستند.

تیم های ایرانی مثل پرسپولیس و استقلال تم تولد دارند و تیم های خارجی مثل رئال، منچستر، بارسلونا، لیورپول و یونتوس هم همینطور.

اگر فکر میکنید همسر شما هم از مرد های خیلی فوتبالی هستش، میتونید تیم های فوتبال رو هم به عنوان یکی از انتخاب های تم تولد برای شوهر، در نظر بگیرید.

5. تم تولد کراوات

یکی دیگه از تم هایی که برای همسرتون میتونید در نظر بگیرید و باهاش یک جشن بسیار شیک و زیبا رو داشته باشید، تم تولد کراوات هستش.

تم کراوات و تم سیبیل خیلی شبیه به هم هستند و خانم ها هم این تم هارو دوست دارند تا جایی که من میدونم.

نیازی نیست حتما شوهر شما اهل لباس های رسمی و شیک باشه تا با تم کراوات براش تولد بگیرید چون مهم ترین موضوع برای تولد بزرگسالان، قابلیت ست پذیری خوب تم با لباس هایی هستش که برای جشن تولد خودتون و مهمان ها در نظر میگیرن.

پس تم کراوات هم میشه به عنوان یکی از top 5 تم های مناسب برای شوهر در نظر گرفت.


[ بازدید : 423 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطالب زیبایی را در فیس مد دنبال کنید! است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]