5 مورد از بهترین ادکلن های زنانه آزارو

يکشنبه 26 ارديبهشت 1400
11:11
مهسا
5 مورد از بهترین ادکلن های زنانه آزارو

برند آزارو رو میشناسید!؟ یکی از برند هایی که خیلی کمتر راجبش صحبت میشه و با خرید از این برند میتونید تو این گرونی عطر ها، یه ادکلن اورجینال خیلی حرفه ای داشته باشید.

5 تا از تاپ محصولات این برند عطر رو امروز میخوایم معرفی کنیم بهتون تااگر قصد خرید یک ادکلن ماندگار یا پخش بوی خوب و رایحه خاص رو دارید، چند تا انتخاب جدید و به صرفه هم داشته باشید.

اگر میخواید انتخاب های بیشتری برای خرید این عطر ها داشته باشید میتونید به سایت ماهورا مراجعه کنید و از طریق لینک ادکلن های آزارو تموم محصولات رو میبینید و همونجا سفارش اینترنتی میدید.

این فروشگاه هم تضمین اورجینال بودن میده.

دنیای مد در همان زمان که تصمیم گرفتند به عنوان یک شرکت مستقر شوند ، به Azzaro تسلیم شد. در دانشکده هایی که سالهاست این خانه مد را مشخص می کنند ، به عنوان مثال ، تعداد زیادی عطر زنانه داریم ، اما هرکدام از آنها الگوی مشابهی را دنبال می کنند ، که می خواهیم در این مقاله به ویژه برای شما برجسته کنیم.


Azzaro سپس به لطف این واقعیت که آنها عطرهای بسیار چشمگیری را ایجاد کردند ، به ویژه از جنبه هنری ، برجسته شد و بدین ترتیب به قطعات عالی که حتی بطری ها برای سازندگان آنها اهمیت دارند ، دست یافت. از این سطرها شما را به ادامه خواندن دعوت می کنیم تا وارد دنیای خلاقیتی شوید که فقط Azzaro می تواند به شما پیشنهاد دهد.

1. Girl Wanted توسط Azzaro

دختر تحت تعقیب Azzaro


The Wanted Girl از اولین لحظه استفاده از آن برداشت های بسیار خوبی ایجاد می کند ، زیرا این مدل برای آقایان نیز راه اندازی شده است ، البته با نام دیگری.


This Wanted Girl تمام ویژگی های خاص یک عطر را برای تابستان جمع می کند ، زیرا از آن طراوت و شادی معمولی برخوردار است که معمولاً مردم در این زمان از آن برخوردار می شوند.


مانند بسیاری دیگر از عطرهای Azzaro ، در Wanted Girl نیز دارای تمام رگه های خیالی است که شما از این مارک انتظار دارید ، زیرا برای مثال نت هایی از زنجبیل ، انار یا عناصر شیرین را شامل می شود تا ذات زنانه مشخصه عطرها از بین نرود. همه اینها زیبایی بسیاری را در زنی که از آن استفاده می کند ، نه تنها برای شرطی کردن تابستان ، بلکه همچنین در اغواگری که او دارد ، برجسته می کند.

2. جولی رز توسط آزارو

جولی رز د آزارو


برای زن مدرن و با هوایی معاصر ، جولی رز توسط آزارو آنچه را که بدنبال آن است فراهم می کند تا همه آن مخاطبان زن جوان را که به یک عطر نیاز دارند ، اما اغلب با هر عطر خوشبو نمی شوند ، خوشحال کند.


با رایحه ای که مطمئناً می تواند در طول روز به شما انرژی دهد ، ریشه کن شد ، این بخشی از موفقیت جوانی است که عطر آن را ترویج می دهد.


در هر صورت ، هیچ چیز اتفاقی نیست و به دلیل داشتن رایحه های لیمو ، بنفشه ، مشک و سرو ، آنچه را که در آن روزهای پاییز برای خاموش شدن بدون هرگونه اجاره به آن نیاز خواهید داشت ، فراهم شده است.


با توجه به برداشت شما به طور خاص ، ما می دانیم که جولی رز عطری است که به دلیل وجود لیمو و در عین حال قدرت لازم با سرو که بسیار اخیراً در عطرهای زنانه استفاده می شود ، دارای کیفیت گرمسیری است.


طول عمر آن معمولاً نرم است ، در حالی که بیدار بودن آن سنگین است ، بنابراین می توانید در هر کجا به دوام برسید ، اما بدون ترساندن هوا با سنگینی.

3. باشگاه توسط Azzaro

باشگاه د Azzaro


تعلق داشتن به یک مکان خاص مترادف با Azzaro Club است ، عطری که شما را از سر تا پا به زمین خود تبدیل می کند ، این سرزمین بزرگترین تفریح ​​ممکن در شب است ، این باشگاه آنچه را که بیشترین تلاش برای داشتن لحظات با شدت بالا و دیوانگی در آن لحظه دقیق وقتی تصمیم می گیرید کسی را برای ادامه شب به همراهی خود ببرید.


کلوپ قطعاً غیررسمی است ، لازم نیست از آن در لحظات زیبا یا حضوری باشکوه استفاده شود ، زیرا آنچه که به دنبال آن است این است که زنان را موجودی کند که خود را همانگونه که هست نشان دهد.

از مشک ، چوب و همچنین وانیل تشکیل شده است. مورد آخر بیش از هر چیز کاملاً حسی است و ممکن است شما را برای چند دقیقه عرق کند تا حضور شما درک شود.


به همین ترتیب ، این عطر دارای ماندگاری و ماندگاری بسیار طولانی و با حضور بسیار بالا است که باعث می شود چشمه ها لحظه ویژه شما باشند تا علاوه بر ظاهر ، همراهی های خاصی نیز داشته باشند.


4. Azzaro Couture توسط Azzaro

Azzaro Couture de Azzaro


با استفاده از Azzaro Couture همه چیزهایی که این شرکت را به بهترین وجه تعریف می کند در اختیار شما قرار می گیرد ، این عطر کاملاً نمایانگر آنچه این برند در طول سالها جستجو کرده است می باشد. هنگامی که از Azzaro Couture استفاده می کنید ، به مدت طولانی دست خواهید یافت ، این ویژگی مشخصه بهترین ویژگی رایحه آن است ، از همان لحظه استفاده از آن بسیار خاص است ، زیرا ماندگاری آن بسیار بادوام است ، در حالی که سیلاکش بسیار زیاد است .


در همان زمان ، Azzaro Couture دارای نت هایی از میموزا ، مشک ، برج و همچنین گالبانوم است. در این بطری از نظر قدرت ، اما همچنین جدیت کامل ، به بسیاری از عناصر اساسی پیوسته اند.


اگر زمان خاصی برای استفاده از آن وجود داشته باشد که باید زمستان باشد و هر لحظه به دمای خوبی دست پیدا کنید ، به شما اجازه نمی دهد در مقابل سرما مسلط شوید.

5. Mademoiselle توسط Azzaro

مادمازل دو آزارو


اگر می خواهید احساسی مانند سفر به پاریس را تجربه کنید ، بهتر است از ماده Mademoiselle توسط Azzaro استفاده کنید ، یک ترکیب ظریف و خوب که به زنان اجازه می دهد از آن استفاده کنند تا خاصیت بیشتری داشته باشند ، اما برجسته بودن خلوص آنها در هر زمان در که آنها بیشتر آرزو می کنند.


اما بدون جدا شدن از معنی این عطر ، حاوی نت هایی از ریشه زنبق ، یاسمن ، گل ماندارین و همچنین گل صد تومانی است که همه آنها باعث ایجاد احساساتی از خلوص ، اما از نظر زیبایی می شوند ، دقیقاً همان چیزی که مطمئناً به دنبال آن هستید.


همچنین دارای ماندگاری متوسط ​​و دنباله ای از حضور بسیار کم است ، بنابراین انتظار نداشته باشید که عطری داشته باشید که ساعت ها شما را همراهی کند ، بلکه رایحه ای است که در طی فعالیت های شما به سرعت فرار می کند ، توصیه می شود هر دو در روز به روز یا در لحظات خاص ، هیچ وقت استفاده از آن نامناسب است.

با عطرهای زنانه Azzaro ، شما باید با تمام دوستان خود صحبت کنید ، زیرا آنها تأثیر خلوص ، خلاقیت و اغواگری را دارند که آنها را در سراسر کره زمین منحصر به فرد می کند ، به همین دلیل یکی از رایحه های بسیار محبوب هر زن است .


ترک فرصت استفاده از عطرهای Azzaro این است که خود را به استفاده دوباره و دوباره از همان عطرهایی که باعث یکنواختی شما شده اند محدود کنید ، بنابراین وقت آن رسیده است که گام بزرگی به سمت Azzaro بردارید.


[ بازدید : 402 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطالب زیبایی را در فیس مد دنبال کنید! است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]