تقویت و جراحی چانه (زاویه سازی فک)

دوشنبه 6 مرداد 1399
17:26
مهسا

در این مطلب قصد داریم در خصوص تقویت چانه یا همان زاویه سازی فک صحبت کنیم. یکی از عمل های زیبایی که امروزه به شدت در حال محبوب شدن است.

زاویه سازی فک در زبان انگلیسی به نام chin surgery شناخته می شود و در این مطلب منظور از چانه همان فک است.

همه چیز درباره تقویت چانه

ساختار فکری به خوبی تعریف شده سنگ بنای چهره جذاب و متعادل مرد ، زن و مرد است. با قرار دادن ایمپلنت چانه مناسب ، جراح زیبایی می تواند به بهبود یک چانه ضعیف یا بریده شده ، باعث بهبود هارمونی صورت شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.

جراحی تقویت چانه چیست؟

جراحی تقویت چانه ، که ژنیوپلاستی نیز نامیده می شود ، باعث بهبود خطوط چانه ، گردن و فک می شود. به طور معمول ، جراحی شامل قرار دادن پیوند در اطراف استخوان چانه موجود در بیمار برای افزایش اندازه و شکل چانه و رسیدن به تعادل طبیعی تر جذاب بین ویژگی های صورت است. در صورت انجام جراح زیبایی و متخصص ، متخصص جراحی زیبایی ، چانه می تواند یک راه حل دائمی برای بهبود یک چانه ضعیف یا برآمدگی فراهم کند.

چرا دریافت کاشت چانه را در نظر می گیرید؟

اگر از چانه لکه دار یا ضعیف خود ناراحت هستید ، یا احساس می کنید ویژگی های صورت شما فاقد تناسب است ، جراحی کاشت چانه می تواند به شما کمک کند احساس اطمینان بیشتری نسبت به ظاهر داشته باشید. به طور خاص ، افزایش چانه می تواند:


با قرار دادن چانه با نسبت سایر ویژگی ها ، هماهنگی صورت را بهبود بخشید

یک چانه ضعیف یا بریده را اصلاح کنید

تعریف گردن و فک را بهبود ببخشید

به کاهش ظاهر چانه کامل یا "مضاعف" ناشی از استخوان کوچک چانه کمک کنید

انتخاب یک جراح آرایشی و صورت

یکی از مهمترین تصمیماتی که هنگام در نظر گرفتن تقویت چانه می گیرید این است که چه کسی جراحی شما را انجام می دهد. شما می خواهید جراحی را انتخاب کنید که تجربه گسترده ای در جراحی زیبایی صورت داشته باشد.


جراحان زیبایی ABCS را در منطقه خود پیدا کنید »

هنگام مشورت با جراحان بالقوه ، سؤال کنید که چند عمل تقویت چانه وی انجام شده است ، و حتماً قبل و بعد از عکس سایر بیماران را جستجو کنید. نتایجی که می بینید برای هر بیمار باید طبیعی به نظر برسد. اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب یک جراح زیبایی.

جراحی کاشت چانه چگونه انجام می شود؟

عمل جراحی کاشت چانه معمولاً یک عمل سرپایی است که با استفاده از بی حسی عمومی یا بی حسی موضعی با آرام بخش انجام می شود. برش کوچکی یا در زیر چانه یا درون دهان ساخته می شود. از طریق این برش ، جراح زیبایی فضایی را برای کاشت چانه ایجاد کرده و آن را در اطراف استخوان چانه جا می دهد.


عمل جراحی کاشت چانه به تنهایی به طور معمول کمتر از 1 ساعت طول می کشد. با این حال ، اگر شما در حال انجام مراحل اضافی هستید ، زمان کار بر این اساس افزایش می یابد. پس از عمل جراحی ، برش با بخیه بسته می شود و ممکن است چانه باند شود.

کاشت چانه چیست؟ (کاشت فک)

کاشت چانه دستگاههای جامد و کوچکی است که از یک ماده سازگار با زیست سازگار ، معمولاً سیلیکون ساخته شده است ، که برای قرارگیری در اطراف استخوان چانه بیمار ساخته شده است. کاشت چانه در اندازه و کانتور متفاوت است. جراح زیبایی شما به شما در انتخاب ایمپلنت کمک خواهد کرد که به پیشرفت مطلوب شما برسد و طبیعی ترین نتیجه را بدست آورد.

در هنگام قرار دادن ، کاشت های چانه بسیار شبیه به استخوان چانه طبیعی هستند و در صورت انجام جراح زیبایی و آرایشی ، معمولاً غیرممکن است که بگوییم یک بیمار در حال افزایش چانه بوده است.

بهبودی بعد از عمل جراحی کاشت چانه

اکثر بیماران تقویت کننده چانه دچار کمبود وقت نسبتاً کمی می شوند و در مدت 7 روز پس از عمل دوباره به میز کار و بیشتر فعالیت های روزانه خود باز می گردند. ناراحتی معمولاً کمترین است و به راحتی با داروهای ضد درد یا کمپرس سرد قابل کنترل است.


حداقل به مدت 1 تا 2 هفته بعد از عمل باید حداقل به مدت 1 تا 2 هفته بعد از عمل ، به صورت روبرو ، بخوابید تا از بین برود و از برشهای بهبودی خود ، در صورت ورم سر خود استفاده کنید. جراح زیبایی شما همچنین ممکن است شما را مجبور به مصرف یک رژیم غذایی مایع به مدت یک یا دو روز بعد از عمل کند. فعالیت شدید ممکن است طی 3 تا 4 هفته پس از تقویت چانه از سر گرفته شود. مهم است که از دستورالعمل های خاص جراح زیبایی در طول دوره نقاهت پیروی کنید تا از بهبودی خوبی برخوردار شوید و نتایج شما در اسرع وقت عالی به نظر برسد.


در طی یک ماه پس از عمل ، نتایج تقریباً نهایی به نظر می رسند و پس از فروکش شدن باقیمانده ، پس از حدود 3 ماه نهایی به نظر می رسد.

نتایج باید در طول سالها ادامه داشته باشد

ایمپلنت های چانه دستگاه های پزشکی بسیار قوی و با دوام هستند و قرار است دائمی باشند. در حالی که روند پیری به روش های دیگر بر روی چهره شما تأثیر می گذارد ، کانتور افزایش یافته چانه شما تغییر نخواهد کرد. خطر اندکی وجود دارد که آسیب به صورت ممکن است به کاشت چانه آسیب برساند و برای جایگزینی آن نیاز به یک عمل جراحی دیگری دارد.

خطرات جراحی کاشت چانه

در صورت انجام جراح زیبایی و متخصص ، متخصص جراحی زیبایی ، چانه با عوارض بسیار کمی همراه است. خطرات احتمالی شامل عفونت ، هماتوم (خونریزی داخلی) ، تغییر وضعیت کاشت ، جای زخم ضعیف و عوارض جانبی بیهوشی است.


شما می توانید با انتخاب یک جراح زیبایی که از طرف هیئت جراحی زیبایی آمریکا مجوز دارد ، خطر را به حداقل برسانید. دیپلماتهای ABCS تحت آموزشهای گسترده در زمینه جراحی زیبایی ، صرفاً در مراكز جراحی معتبر عمل كرده و از بیهوشی پزشكی متخصص بیهوشی برای بیهوشی عمومی استفاده می كنند.

گزینه های مختلف برای تقویت چانه و فک

در حالی که بسیاری از بیماران تصمیم می گیرند که عمل جراحی کاشت چانه را به تنهایی انجام دهند ، دقیقاً همانطور که اغلب تقویت چانه با نتایج دیگر برای نتایج پیشرفته ترکیب می شوند.


کاشت چانه می تواند نتایج جراحی زیبایی بینی را به طرز چشمگیری افزایش دهد ، و تقویت چانه با عمل جراحی بازسازی بینی یکی از رایج ترین ترکیب های روش کانتورینگ صورت است.


بیمارانی که بیش از حد پر از زیر چانه هستند ، اغلب همزمان با عمل جراحی کاشت چانه ، تصمیم به لیپوساکشن گردن دارند. در حالی که تقویت چانه به خودی خود در بهبود تعریف فک کمک خواهد کرد ، از بین بردن چربی اضافی از زیر چانه می تواند ظاهر صورت و گردن تحتانی را بهبود بخشد.



[ بازدید : 265 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطالب زیبایی را در فیس مد دنبال کنید! است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]