راهنمای کامل انجام عمل زیبایی بینی

دوشنبه 20 مرداد 1399
19:44
مهسا

در این مقاله از مجله زیبایی فیس مد قصد داریم سراغ عمل زیبایی بینی بریم و مهم ترین نکات و یک راهنمای کامل در خصوص انجام این جراحی زیبایی معروف را داشته باشیم.

Deepak Raj Dugar ، جراح پلاستیک دارای گواهینامه در بورلی هیلز می گوید: معمولاً به عنوان یک کار بینی ، رینوپلاستی روشی است که "شکل بینی را به صورت خارجی برای مواد آرایشی و داخلی برای تنفس ترشح می کند." او می گوید ، هدف این است که "طبیعی به بینی ببخشید ، گویی که هرگز لمس نشده است ، که صورت بیمار را کاملاً متعادل می کند."


اولین قدم در روند جراحی زیبایی بینی برای بیماران آینده نگر در مطب جراح پلاستیک دارای مجوز برای مشاوره کامل آغاز می شود. Dugar می گوید ، پس از كاغذ و عکس های اولیه ، جراح در مورد هرگونه نگرانی در مورد آرایشی با بیمار گفتگو می كند و "برای حل مشكلات تنفس بینی خود را بررسی می كند." "من عکس های بیمار را مستقیماً در iPad ماسوره می زنم تا اهداف مورد نظر در عمل جراحی را به آنها نشان دهم."


همچنین ممکن است در بیماران عکسهای قبل و بعد از سایر بیماران برای بینی هایی که با اندازه و شکل خاص خودشان هستند نشان داده شود. Dugar می گوید: "اگر آنها کاندیدای خوبی باشند ، من به آنها اطلاع می دهم. اگر اینطور نیستند ، من نیز به آنها اطلاع می دهم." "این صادقانه ترین 30 دقیقه زندگی آنهاست."

کاندیدای ایده آل برای جراحی زیبایی بینی

آدام کلکر ، جراح پلاستیک دارای مجوز در هیئت مدیره در شهر نیویورک ، توضیح می دهد که بیمارانی که یک یا بیشتر از شرایط زیر را تجربه می کنند ممکن است به دنبال جراحی زیبایی بینی باشند:

برآمدگی پشتی: برآمدگی در پل بینی

عرض بینی: بینی بسیار پهن یا خیلی باریک است

عدم تقارن: بینی ای است که پیچ خورده یا انحراف یافته است

نوک برجسته بینی: نوک بینی که گرد ، لامپ ، چربی یا متناسب با بقیه صورت باشد

افتادگی نوک بینی: زاویه بین لب فوقانی و پایین بینی که کمتر از 90 درجه باشد

ناهنجاری های پس از سانحه: ناهنجاری های شکل پس از آسیب بینی

مشکلات راه هوایی بینی: فروپاشی دریچه داخلی و انحراف سپتوم

فاکتورهای اصلی که در تعیین نامزد ایده آل نیز موثر هستند شامل بلوغ بینی (اگر بینی به اندازه کافی بالغ باشد - معمولاً بالای 15 سال است) ، بلوغ عاطفی (بیماران پیامدها ، خطرات و هدف از عمل را کاملاً درک می کنند) ، داشتن انتظارات واقع بینانه (درک هر دو هدف و محدودیت عمل) و عدم وجود دیسورفیا بدن.


دوگ توضیح می دهد که آخرین مورد آخرین ، موضوعی است که بسیاری از بیماران در کنار آمدن با آنها مشکلی دارند. دوگار می گوید: "همه ما تا حدودی [سوء هاضمه بدن] را تجربه می کنیم ، اما برخی [بیماران] از طیف عادی عبور می کنند." "وظیفه ما این است که جراحان از آنها مشاوره بگیرند و اجتناب کنند اجازه ندهند که بیماران ما را به تصمیمات اخلاقی غلط هدایت کنند."

آماده سازی برای جراحی زیبایی بینی

مانند هر روش جراحی ، آماده سازی هم برای جراحی صاف و هم برای بهبودی مفید است. برای کمک به کاهش مواردی مانند تورم ، خونریزی و کبودی (به خصوص در بیمارانی که برای انجام عمل از طریق هواپیما سفر می کنند) ، دوگار "رژیم سخت [اعمال] arnica [یک گیاه هومیوپاتی را توصیه می کند که می تواند به کاهش کبودی و درد] قبل از عمل توصیه شود ، مانند: همچنین اجتناب از کافئین ، الکل و سیگار کشیدن یک ماه قبل از عمل. "

روش جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی بطور معمول به صورت سرپایی انجام می شود و از دو روش ممکن است انجام شود: باز یا بسته. کلکر می گوید: هر دو روش شامل برش هایی است که در ناحیه داخلی سوراخ داخلی ایجاد می شود ، اما رویکرد رینوپلاستی باز برش بیرونی (چند میلی متر) را بر روی زیر سطح کلوملا (یعنی بافتی که سوراخ بینی را تقسیم می کند) اضافه می کند.

Dugar می گوید ، این برش خارجی زخم دائمی باقی می گذارد. پوست بینی سپس "کم رنگ" (شبیه به باز کردن کاپوت اتومبیل ، می گوید Dugar) به طوری که ساختارهای داخلی بینی قابل رویت می شود. دوگار می گوید: "این به شما امکان می دهد تغییرات گسترده ای در بینی ایجاد کنید و امور را سریعتر از هم جدا کرده و بینی را بازسازی کنید." "این برای ریختن یا تجدید نظر در بینی ها یا بینی هایی که دارای آناتومی بسیار دشوار هستند ، ضروری است."


دوگار می گوید ، با جراحی زیبایی بینی بسته شده ، "تمام برش ها در داخل بینی ایجاد می شوند ، این بدان معنی است که هیچ برش خارجی وجود ندارد و خطر ایجاد جای زخم وجود ندارد." از طریق این برش های داخلی است که بینی سپس برای تغییرات ظریف شکل و مجسمه می شود. وی درباره این روند می گوید: "ما صورت را تغییر نمی دهیم ، اما توازن کلی را نرم و بهبود می بخشیم."


در نهايت ، طبق گفته كولكتر ، جراح پلاستيك بر اساس اصلاحات ساختاري ويژه مورد نياز بيمار ، مناسب ترين برش هاي رينوپلاستي را انتخاب مي كند.

خطرات و ریسک های جراحی زیبایی بینی

هنگام در نظر گرفتن رینوپلاستی یا هر روش زیبایی و انتخابی دیگر برای آن ماده ، خطراتی را باید در نظر داشته باشید. گری برسلو ، جراح پلاستیک با تأیید هیئت مدیره در نیوجرسی ، توضیح می دهد که جراحی زیبایی بینی بدون خطرات نیست ، اگرچه روشی بسیار بی خطر محسوب می شود. وی به Allure می گوید: "بزرگترین خطر جراحی زیبایی بینی نتیجه ضعیفی است ، به همین دلیل جراحی زیبایی بینی بالاترین میزان تجدید نظر در هر عمل جراحی پلاستیک را دارد."


نتیجه ضعیف ممکن است به این معنا باشد که ظاهر زیبایی آن چیزی نیست که مورد نظر باشد و حتی ممکن است حتی از قبل از عمل نیز بدتر باشد. Breslow مثالهایی می زند. وی می گوید: "پیوند غضروف غالباً در روشهای زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و ممکن است این پیوندها حرکت کرده و قابل رویت شوند." وی می گوید: "جراحی زیبایی بینی برای تصحیح بینی کج ، خطر عدم صاف کردن کامل بینی را در پی دارد." "از آنجا که غضروف دارای" حافظه "است ، همچنین این خطر وجود دارد که بینی به مرور زمان کج شود."

همچنین تنفس شما در نظر دارد. برسلوو می گوید: "رینوپلاستی های زیبایی نیز خطر بدتر شدن تنفس را در بیمار که قبل از عمل هیچ مشکلی نداشته است ، به وجود می آورد." وی می افزاید: حتی وقتی این عمل برای موارد تنفس انجام شود ، هنوز این خطر وجود دارد که ممکن است تنفس بهبود نیابد و ممکن است بعد از عمل بدتر شود. خطرات دیگر شامل مواردی است که اغلب با عمل جراحی مانند خونریزی ، عفونت و خطرات بیهوشی همراه است ، اما برسلو خاطر نشان کرد که این خطرات "بسیار ناچیز" هستند. مثل همیشه ، در مورد عوامل خطر بالقوه خود با پزشک خود صحبت کنید.

بازیابی و بهبودی بعد از عمل بینی

تا حد زیادی به نوع رینوپلاستی بستگی دارد ، اما در هر دو روش باز و بسته ، خرابی معمولاً یک دوره یک تا دو هفته است. دوگار می گوید: "بیشتر بیماران طی 5 تا 6 روز بهبود می یابند." بعد از پنج تا شش روز ، می توانید اسپلینت را از بینی خود جدا کرده و در صورت تمایل در فضای عمومی بیرون بروید. پس از برداشتن اسپلینت ، غالباً كبودی وجود ندارد ، (این چیزی نیست كه پنهان كاری بتواند آن را بپوشاند). دوگار می گوید: "شما می توانید همان عصر بدون هیچگونه علائم جراحی عمل شام را به صرف شام بیرون آورید."

تجربه عمل زیبایی بینی

دوگار می گوید: جراحی زیبایی بینی "در بین جمعیت شناختی جوان" بسیار رایج است ، و این خصوصاً در مورد روبی پریسیلا کروز 19 ساله ، بیمار داگار که تجربه جراحی زیبایی بینی خود را با Allure به اشتراک گذاشته ، صادق است.


کروز می گوید: "من نمی توانستم از نتایج خوشحال تر باشم." "هفته اول ناراحتی داشتم زیرا به دلیل بسته بندی و بازیگری قادر به تنفس از طریق بینی خود نبودم ، اما غیر از آن روند بهبودی صاف و بدون درد بود."


برای یک روش روان و با نتایج خوشحال کننده مانند کروز ، برزلو بر اهمیت یافتن متخصص ترین پزشک تأکید می کند. وی توضیح داد: "توانایی دقیق و دقیق دستکاری و بازسازی بینی برای دستیابی به نتیجه ای زیبا و دلپذیر ، ضمن حفظ یا بهبود مشکلات تنفسی عملکردی ، نیاز به یک مجموعه مهارت و تخصص دارد که سالها طول می کشد تا یک جراح به دست آورد." جراحی زیبایی بینی حتی مشکل تر است.


در حالی که بهبودی اولیه به طور کلی سریع است ، بهبودی می تواند برای یک تا سه سال آینده ادامه یابد. Dugar می گوید: "این روند بهبودی کندتر از آن است که اکثر مردم فکر می کنند زیرا پوست مانند آن که در صورت لیفت صورت یا شکم قرار دارد قطع نمی شود." "پوست باید به چارچوب جدید و زیربنایی کوچک شود ، که می تواند یک سال از روی پل و سه سال برای نوک آن طول بکشد."

در همان زمان ، برسلو می گوید اگرچه ممکن است جراحی زیبایی بینی شهرت داشته باشد ، اما عامل درد آنقدر جدی نیست که برخی فکر می کنند. وی با بیان اینکه دردهایی که بیماران تجربه می کنند معمولاً با داروهای تجویز شده بسیار خوب اداره می شود ، اظهار داشت: اگرچه بعد از عمل میزان قابل توجهی تورم و کبودی وجود دارد ، اما بیماران معمولاً از درد بسیار کمی راحت هستند.

برزلو تأکید می کند: "انتخاب جراح صحیح پلاستیک ، عاملی است که یک بیمار هنگام تصمیم گیری با جراحی زیبایی بینی باید به درستی انجام شود." بنابراین انجام تحقیقات شما امری ضروری است.


[ بازدید : 271 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطالب زیبایی را در فیس مد دنبال کنید! است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]