هر آنچه در مورد لیزر موهای زائد باید بدانید

پنجشنبه 27 شهريور 1399
18:58
مهسا

کارشناسان در مورد بدترین اشتباهاتی که مشتریان مرتکب می شوند ، اینکه چقدر واقعاً صدمه می زند ، و اینکه چرا نباید عقب بودن را برای عقب انداختن یک عقاب برای یک برزیلی احساس می کنید ، بی خبر هستند.

لیزر موهای زائد از آن دسته از روشهای مراقبت از خود نیست که شما انتظار آن را دارید. شما در حمام نمکی غرق نمی شوید ، عضلات خود را ماساژ داده و یا تحت تأثیر درخشش شبنم پوست خود قرار می گیرید.


نه ، شما در مقابل یک غریبه لباس خود را در می آورید ، اعضای بدن خود را زاپ می کنید ، و با مقداری از فولیکول های موی قرمز و عصبانی ترک می کنید. اما این یکی از درمان های مراقبت از خود است که در دراز مدت سود سهام را پرداخت می کند: شما می توانید زمان دوش گرفتن را کاهش دهید ، قرارهای اپیلاسیون (که به همان اندازه دردناک هستند) را فراموش کنید و هرگز نگران بلند کردن دستان خود به سمت فشار بالای سر نباشید تا فقط پیدا کنید فراموش کردید که برای چندینمین روز متوالی اصلاح کنید. (در بیشتر موارد شما مجبور به اصلاح مجدد نخواهید شد)


اگر دوست دارید موهای بدن خود را طبیعی و بدون نظافت نگه دارید ، خیلی جالب است. اما اگر می خواهید از موهای ناخواسته خود جدا شوید ، برای جوش های اصلاح کننده ، موهای اصلاح شده و موهای رشد کرده ، در اینجا همه آنچه در مورد لیزر موهای زائد باید بدانید ، طبق گفته متخصصان پوست ، لیزرهای مجاز و متخصصان زیبایی پزشکی . (مرتبط: 8 اعتراف صادقانه و بی رحمانه از ماساژ درمانی)

1. قبل از رفتن اصلاح کنید.

كلی ریل ، صاحب مجموعه آزمایشگاه Flash Lab Laser Suite در نیویورك می گوید: "ما از همه مشتریان می خواهیم كه حدود 24 ساعت قبل از قرار ملاقات خود را اصلاح كنند." "ما می فهمیم که دستیابی به برخی مناطق دشوارتر از مناطق دیگر است ، بنابراین ما خوشحالیم که کمی پاکسازی می کنیم ، اما تراشیدن کل یک منطقه برای ما سرگرم کننده نیست و برای شما راحت نخواهد بود - به خصوص اگر ما در حال لیزر هستیم در قسمتهای ظریف خود


اونی شاه ، MD ، از گروه پوست ، پیشنهاد می کند: "برای کسانی که اصلاح موهای صورت خود را ترجیح می دهند ، من توصیه می کنم از دستگاهی مانند Remover Touch Lumina Lighter Hair Remover استفاده کنید ، که امکان اصلاح موهای زائد روی پوست را در بین جلسات را فراهم می کند." در نیوجرسی


2. اما بین جلسات موج نزنید و موم نزنید.

ماریسا گارشیک ، MD ، توضیح می دهد: "در حالی که تراشیدن مو درخواست می شود ،" ضروری است که قبل از لیزر موهای زائد از موزدایی و موم زدن خودداری کنید زیرا لیزر رنگدانه فولیکول مو را هدف قرار می دهد ، بنابراین اگر از بین برود لیزر مثر نخواهد بود. " متخصص پوست و جراحی زیبایی در شهر نیویورک. "هر جلسه درصدی از موها را در دوره های مختلف رشد هدف قرار می دهد."


3. تمام آرایش های خود را جدی بگیرید ، همه اینهاست.

"من تاکنون بسیاری از بیماران ادعا کرده اند که آنها صبح روز درمان آرایش نکرده اند ، و یا اینکه هیچ محصولی روی پوست خود ندارند ... و سپس من از یک پد الکل استفاده می کنم و می بینم همه آن از بین می رود ، "می گوید آناند هاریانی ، دکتر ، از پوست Divani در فلوریدا. او می گوید: "ما از شما نمی خواهیم صورت خود را بدون محصول حفظ کنید تا شما را شرمنده کند ، ما این کار را برای محافظت از شما انجام می دهیم."


اگر رعایت نکنید چه اتفاقی می افتد؟ "من یک بار بیماری داشتم که پس از تمیز کردن صورتش و از او خواست که در اتاق بعدی منتظر بماند در حالی که من پایه استفاده شده با لیزر را خاموش کردم و تصمیم گرفتم به من نگو. چند لکه ای که ما شروع به درمان کردیم سوختیم! او دارای رنگدانه بود دکتر هاریانی می گوید ، ماهها و ماهها تغییراتی در آنجا رخ داده است تا اینکه سرانجام کمرنگ شوند. خط پایین؟ "به ارائه دهندگان خود گوش فرا دهید. آنها بهترین منافع شما را در ذهن دارند."


4- به یک متخصص پوست دارای مجوز از هیئت مدیره مراجعه کنید.

Ritu Saini ، MD ، از MD Medical Skin Solutions در Far Rockaway ، NY می گوید: "بیمارانی که به لیزر موهای زائد علاقه مند هستند ، باید درک کنند که این یک روش ساده نیست. حتی اگر در مراکز آبگرم و سالن ها به طور گسترده انجام شود ، خطرات زیادی دارد." "به عنوان متخصصان پوست ، ما شاهد سوختگی و تغییر در رنگدانه پس از لیزر موهای زائد توسط ارائه دهندگان بی تجربه هستیم. بهترین شرط شما این است که به یک متخصص پوست با هیئت مدیره مراجعه کنید."

دلیل دیگری نیز وجود دارد که ممکن است ارزش شما را برای تعیین وقت ویزیت پزشک داشته باشد: "مراجعه به یک متخصص پوست معتبر از هیئت مدیره به بهبود نتایج کاهش مو کمک می کند" ، پریا نایار ، MD ، از Palm Harbour Dermatology در فلوریدا می افزاید. "شما اغلب به درمان های کمتری احتیاج خواهید داشت زیرا تنظیمات لیزر براساس نوع پوست و مو به طور مناسب فرد شده است."


5. بله ، این صدمه خواهد دید.

"این یک ضربان کاملاً داغ و تیز است ؛ مشتریان تقریباً همیشه می گویند احساس می شود نوارهای لاستیکی بسیار ریزی به پوست برخورد می کنند ، و من موافقم. اما این احساس در همه جا فقط در موهای ضخیم و متراکم نیست ، مانند برزیل ، زیر بغل. و پایین پاها ، "توضیح می دهد Saime Demirovic ، یک فن آوری لیزر مجاز و صاحب Glo Skin & Laser در شهر نیویورک. "اگرچه ، یک لب غافلگیرکننده لب بالایی است ؛ حتی اگر خیلی مودار نباشد ، اما یک منطقه فوق العاده حساس است. و اگر دندان های حساس داشته باشید ، آن را حتی بیشتر احساس خواهید کرد!"


برخی از لیزرها دارای اثر خنک کننده مانند هوای سرد ، اسپری سرد یا لیزر سرد لمس هستند که به شما کمک می کند. (همینطور کرم های بی حس کننده موضعی ، که می توانید قبل از رفتن استفاده کنید.) و خوشبختانه ، مناطقی مانند بالای ساق و بازوها ، جایی که موها آنقدر متراکم نیستند ، فقط ممکن است در طول روند کمی گرم شوند.


6. بعد از آن باید متورم شوید.

ریل می گوید: "اگر از درمان خود خارج شدید و انگار از لانه زنبوری خارج شدید ، حال خوبی دارید. به آن ادم پری فولیکولار می گویند ، که فقط روشی فانتزی برای گفتن" فولیکول های موی متورم "است. و این بدان معناست که درمان شما به احتمال زیاد موفقیت آمیز بوده است. "ما به مشتریان خود می گوییم که حداکثر 48 ساعت قرمزی ، سوزش یا خارش داشته باشند ، اما معمولاً این موارد فقط حدود یک یا دو ساعت طول می کشد. بیش از این مدت زمان استفاده از کرم هیدروکورتیزون یا ژل بنادریل برای تسکین هرگونه ناراحتی توصیه می کنیم." (مرتبط: چگونه اما واتسون موهای عرفی خود را مرتب می کند - موم یا اصلاح نمی کند!)

7. نتایج متفاوت خواهد بود.

"بیماران باید بدانند که لیزر موهای زائد فرایندی است که به طور ایده آل باید متناسب با ناحیه بدن و نوع موها باشد. به عنوان مثال ، موهای درشت زیر بغل یا بیکینی ممکن است طی چهار تا پنج ویزیت به طور کامل برطرف شوند. موهای ظریف و نازک در قسمت فوقانی لب یا بازوها ممکن است چندین روش درمانی داشته باشند و به طور متناقضی با لیزر موهای زائد پاک سازی آنها دشوارتر است "، می گوید باری گلدمن ، دکتر ، از پوست گلدمن در شهر نیویورک.


دکتر گارشیک اضافه می کند: "این در مقایسه با لیزر موهای زائد به درستی کاهش مو گفته می شود ، زیرا ما می توانیم حجم و تراکم مو را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم ، اما همیشه برخی از فولیکول های مو وجود دارد."


8- دلیلی وجود دارد که شما باید از آفتاب دور بمانید.

دکتر نایار می گوید: "فرضیه حذف موهای زائد با لیزر ، شناسایی رنگدانه در فولیکول های مو و هدف قرار دادن آن به طور خاص برای خلاص شدن از شر موهای ناخواسته است." دکتر شاه می گوید: "برای انجام این کار به طور موثر ، مهم است که تا حد ممکن به رنگ پوست پایه خود نزدیک باشید." متخصصین پوست توصیه می کنند حداقل از دو هفته قبل از انجام هرگونه درمان لیزر مو ، از قرار گرفتن در معرض آفتاب یا برنزه شدن از هر نوع آفتاب ، برنزه شدن در محیط داخلی ، اسپری یا کرم خودداری کنید.


اگرچه شما کمرنگتر از آنچه می خواهید پرداخت می کنید ، ارزش آن را دارد: "برنزه شدن می تواند خطر واکنشهای جانبی (سوختگی!) را افزایش دهد ، زیرا ممکن است لیزر رنگدانه موجود در پوست را برای ریشه موهای شما اشتباه بگیرد". شاه می گوید.

9. در مورد هر دارویی که مصرف می کنید به پزشک خود بگویید.

"در مورد دارو ، بسیار مهم است که با تکنسین خود صادق باشید. آنتی بیوتیک ها به نور حساس هستند ، بنابراین اگر هنگام انجام درمان از آنها استفاده می کنید ، ممکن است دچار سوختگی شوید که از بین بردن آن دشوار است. ، "ریل می گوید. وی افزود: "ما قبل از هر جلسه در مورد داروهای جدیدی كه ممكن است پزشكان ما از آخرین بازدید خود تجویز كرده اند ، برای جلوگیری از این مسئله س thisال می كنیم."


10. می توانید ذهن خود را تا حدی تغییر دهید.

داوال جی می گوید: "داشتن یک مکالمه آزاد از جلو بهتر است. من همیشه اعتقاد زیادی داشته ام که مکالمه بیمار و پزشک باید از همه موافقان و مخالفان عبور کند. ما فروشنده نیستیم و نباید باشیم." Bhanusali ، MD ، از جراحی پوست و لیزر هادسون در نیویورک. پس از این بحث ها ، می توانید تصمیمی آگاهانه و راحت بگیرید.


"ما همیشه می توانیم محافظه کارانه شروع کنیم و بعداً کارهای بیشتری انجام دهیم [به خصوص اگر تصمیم دارید بین بیکینی و کامل برزیلی تصمیم بگیرید]. من تعداد زیادی بیمار را به انجام کاری در این بین و انجام دو تا سه درمان در بعضی نقاط و درمان کامل در دیگران ، "توضیح می دهد. "اولی موها را نازک می کند (بنابراین هنوز گزینه اصلاح یا عدم اصلاح وجود دارد) و دومی منجر به از بین بردن موها می شود."


مطالب مرتبط: 10 زن در مورد اینکه چرا تراشیدن موهای بدن خود را متوقف کرده اند نامزد می شوند


11. هزینه شماست.

عمر نور ، MD ، مالک پوست رائو در نیویورک می گوید: "لیزر موهای زائد نه تنها از نظر مالی یک سرمایه گذاری است ، بلکه اگر به درستی انجام شود ، یک سرمایه گذاری در زمان است." "به دلیل چرخه رشد مو ، فرکانس مطلوب لیزر موهای زائد ماهانه است (با فاصله تقریباً چهار هفته ای) و به طور متوسط ​​به چهار تا شش جلسه نیاز دارید."


هزینه ها از شهری به شهر دیگر و از دفتری به دفتر دیگر متفاوت است. دکتر نور می گوید ، اما به طور معمول یک منطقه کوچک ، مانند زیر بغل ، می تواند 150-250 دلار هزینه درمان داشته باشد ، در حالی که یک منطقه بزرگ مانند پاها ، می تواند بیش از 500 دلار در هر دوره درمان باشد. او می گوید ، و مراقب Groupon باشید. "بسته به اینکه در چه وضعیتی هستید ، فرد مجاز به استفاده از لیزر متفاوت است. در نیوجرسی ، شما باید یک پزشک (MD یا DO) باشید ، در حالی که در نیویورک این درست نیست. این اجازه می دهد تا اسپا موهای لیزر ارائه دهد حذف با کمترین قیمت با حداقل نظارت پزشک. "

12. لیزرهای مختلفی برای انواع مختلف پوست وجود دارد.

هر لیزر برای هر رنگ پوست (یا مو) مناسب نیست. "پوست روشن (انواع پوست 1 ، 2 و 3) بهترین پاسخ را به یک طول موج کوتاه ، مانند لیزر الکساندرایت ، که برای پوست آسان است و برای موهای روشن نیز موثر است. افراد دارای پوست 4 ، 5 و 6 (4 بودن کریس کاراولاس ، صاحب لیزر موهای زائد رومئو و ژولیت در نیویورک می گوید: "هندی ، 5 و 6 نفر آفریقایی تبار) برای دور زدن اپیدرم به طول موج طولانی مانند لیزر Nd: YAG نیاز دارند." "لیزری که ما پیشنهاد می دهیم Synchro Replay Excellium 3.4 توسط Deka Medical است. این در مطالعات FDA بوده و یکی از بهترین لیزرهای بازار است زیرا باعث کاهش درد می شود [از طریق سیستم خنک کننده هوا خارجی] ، دارای لکه بزرگ است ، و نتایج دائمی می دهد. "


توجه داشته باشید که مکانیزم خنک سازی (نگاه کنید به شماره 5) نیز مهم است. سوزان بارد ، MD از Vive Dermatology Surgery & Aesthetics در بروکلین ، نیویورک می گوید: "لیزرهایی که از اسپری های خنک کننده برودتی استفاده می کنند ، منجر به سوختگی در انواع پوست تیره می شود ، بنابراین پرسیدن این سالات مهم است."


13. اگر قطعات خانم شما به طور تصادفی zapped می شود ، عجیب و غریب نکنید.

ریل می گوید: "نه ، شما بیش از مناطق دیگر به آن مناطق صدمه نخواهید زد." "اما اگر شما یک تکنسین بی تجربه دارید که از تنظیمات اشتباه استفاده می کند ، می توانید با مارک ، سوختگی ، تاول یا رنگ پریدگی از بین برود." بله به طور طبیعی ، این در هر نقطه از بدن شما ایده آل نیست ، اما باید هشدار دهید که اگر آنها را در قسمت بیکینی ، نشستن ، راه رفتن ، ایستادن ، رفتن به ورزشگاه ، رفتن به دستشویی ، فعالیت جنسی و تقریباً هر چیز دیگری قرار دهید در زندگی شما به خصوص ناخوشایند خواهد بود ، او توضیح می دهد.

14. ممکن است عقاب را پهن کنید یا گونه های باسن خود را پهن کنید - مسئله خاصی نیست.

ریل می گوید: "من حدود 10 سال است که این کار را انجام می دهم و در واقع فکر می کنم مردم کمتر از یک دهه قبل خجالتی شده اند." چرا؟ "شاید به این دلیل است که ما این روزها عادت داریم همه چیز را درباره خودمان به اشتراک بگذاریم ، اما وقتی مشتری ای دارم که کمی عصبی است یا فوراً راحت نیست که جلوی من برهنه شود ، فقط به آنها یادآوری می کنم که ثانیه ای که راه می روند بیرون از در ، یک فرد برهنه جدید در اتاق من خواهد بود و من همه چیز را در مورد قسمت های برهنه آنها فراموش کرده ام. "


"من نمی توانم به جای فن آوری های دیگر صحبت كنم ، اما من واقعاً بدن افراد را قضاوت نمی كنم. هنگامی كه چند صد مورد از آنها را دیدید ، آنها تمایل دارند با هم مخلوط شوند و انجام آنها فقط یك كار است."


[ بازدید : 404 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطالب زیبایی را در فیس مد دنبال کنید! است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]