بهترین تم تولد برای بزرگسالان

سه شنبه 25 خرداد 1400
15:56
مهسا
بهترین تم تولد برای بزرگسالان

خب میرسیم به جشن تولد گرفتن اون هم برای بزرگسالان عزیز!

تم تولد بزرگسال برای آقایان و خانم ها با طرح بندی بسیار شیک و البته سر سنگین، قابلیت ست پذیری بالا با لباس های شما و همچنین دکوراسیون محیط منزل و ویلا ...

چرا تم تولد فقط باید برای کوچیک تر ها باشه و بزرگ ها خیری از این مراسم های شادی نبرند.

تو این مطلب میخوام بهتون یاد بدم که چه محصولاتی برای بزرگسالان خوبه و اگر میخوایم برای یک آقا یا یک خانم بالای 30 سال تولد بگیریم، چطور یک تزئین زیبا و با شکوه داشته باشیم که در عین حال سر سنگین مناسب اون سن و سال هم باشه.

با من همراه باشید.

اول اینکه خیلی مهمه که این جشن تولد فقط خانومانه برگذار میشه یا اینکه آقایان هم در این جشن حضور دارند!؟

بر اساس این موضوع دو دسته بندی در نظر می گیرم و تم های منتخب بزرگسال رو خدمتتون معرفی می کنم.

تم تولد بزرگسال برای تولد خانومانه

خب اولل بریم سراغ جشن هایی که همه مهمانان خانم هستند و دستمون توی انتخاب تم ها بیشتر از دسته بندی دیگه باز هستش.

نکته ای که توی انتخاب تم تولد بزرگسال بسیار حائز اهمیت هستش، سازگاری تم با

1. لباس ها

2. دیزاین و دکوراسیون

که خب باید سعی کنیم تو بازه های رنگی تم تولد رو انتخاب کنیم که همه لباس برای پوشیدن داشته باشند و هماهنگی با تم براشون دردسر نشه.

و از طرفی سراغ رنگ هایی هم نریم که نتونیم اصلا طبق اون ها دکوراسیون بچینیم؛ و ترجیحا بعضی از رنگ های تم بصورت پیشفرض تو محیط فراهم باشه.

مثلا برای جشن تولد های کنار استخر، بهتره که تم تولد های ساحلی با جزئیات فانتزی کمتر انتخاب بشه مثل تم تولد فلامینگو برای بزرگسالان که با تم فلامینگو دخترونه فرق میکنه.

خب با توجه به این موضوعات بریم تم معرفی کنیم:

1. تم تولد کرم/ زرشکی

اولین تم پیشنهادی من برای جشن تولد خانوم ها، ترکیب رنگی کرم و زرشکی هستش که اکثرا خانم ها به این رنگ ها لباس دارند و ترکیب اون ها هم بسیار شیک هستش.

بادکنک های زرشکی با پرده قهوه نمای بسیار با شکوهی به جشن تولد شما خواهند داد.

2. تم تولد سفید/ طلایی

دومین پیشنهاد من تم معروف سفید طلایی هستش که حتما باهاش آشنا هستید و میدونید که چقدر تم با شکوه و جذابیه.

دیگه لباس سفید که هیچ دغدغه ای برای خانم ها به حساب نمیاد و دیوار های سفید منزل هم کار دسکوراسیون رو برای شما بسیار راحت تر و کم هزینه تر میکنه.

3. تم تولد قرمز/ سفید

تم بعدی که بهتون پیشنهاد میکنم تم تولد سفید و قرمز هستش که این مورد هم ست کردنش با محیط و لباس ها بسیار سادس و خب تا حدی خاص تر از تم سفید طلاییه.

این مورد هم فقط به جشن های دخترانه و زنانه اختصاص پیدا می کنه.

برای دیزاین میتونید شکل خال خال رو کلا تو محیط استفاده کنید و یا اینکه کلا تم رو سفید در نظر بگیرید و با خرج کار قرمز توی لباس ها، بادکنک آرایی و تزئین میز استفاده کنید.

4. تم تولد صورتی/ نقره ای

خب این یه ترکیب فوق العاده جذابه که مگه میشه یک خانم نپسنده!

رنگ صورتی برای جشن تولد بزرگسالان خانم، شاید اولین رنگی بود که احتمالا اومد تو ذهنتون؛ این رنگ هم با سفید خیلی خوب میشه، هم با سرخ آبی و هم نقره ای که به نظرم خاص ترین ترکیب بندی صورتی با همین رنقره هستش.

رنگ نقره ای سر سنگینی خیلی خوبی رو به رنگ صورتی که بیشتر فانتزی هستش القا میکنه.

تم تولد برای بزرگسالان جشن خانم آقا

اما اگر مهمان آقا هم توی جشن تولد داشته باشیم دیگه باید با رنگ هایی مثل صورتی و بنفش خداحافظی کنیم.

اگر بخوایم به فکر رنگ لباس های آقایون هم باشیم، میتونیم با خیال راحت همون اول تم تولد مشکی طلایی رو انتخاب کنیم و خیالمون راحت بشه که بهترین تم برای یک جشن تولد راست کار هستش.

همون اول و بدون معطلی سعی کردم بهترین انتخاب رو خدمتتون بگم که دیگه تو تصمیم گیری اولویت بندی درستی داشته باشید اما خب میتونیم موارد دیگه رو هم تو این دسته بندی جشن تولد ها در نظر بگیریم.

تم تولد کراوات، تم تولد سیبیل، تم تولد موسیقی و تم تولد برند مرسدس بنز میتونه انتخاب های خوبی جشن تولدی با شکوه باشه که هم آقایون میتونن متناسب با تم لباس بپوشند و هم خانم ها ...

ترکیب رنگی مشکی و نقره ای، ترکیب رنگی مشکی و سفید، ترکیب رنگی قرمز/طلایی/مشکی انتخاب های دیگه ای هستند که میتونید برای این نوع جشن تولد انتخاب کنید.

امیدوارم از مطاعه این مطلب لذت برده باشید.


[ بازدید : 472 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطالب زیبایی را در فیس مد دنبال کنید! است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]